وبلاگ / سفرهای لاکچری / جزیره باربیدوس، کارائیب

جزیره باربیدوس، کارائیب

باربیدوس جزیره ای توریستی است که در منطقه کارائیب آمریکای شمالی واقع می باشد. این جزیره با مساحتی حدود 432 کیلومتر مربع، در منطقه غربی آتلانتیک شمالی قرار گرفته است. 
پایتخت و همچنین بزرگترین شهر آن بریدگاتون می باشد. باربیدوس معمولاً دو فصل را تجربه می کند، یکی به عنوان "فصل مرطوب" که بارندگی در این فصل زیاد است، و این دوره از ماه ژوئن آغاز میگردد و تا ماه دسامبر ادامه پیدا می کند. و در مقابل آن، "فصل خشک" است که از دسامبر آغاز و تا ماه می ادامه دارد.

شهرت این جزیره به خاطر ساحل شنای داوِر، خلیج کارایل، خانه تاریخی نیکولاس اَبِی، باغ هانت، مسیر پیاده روی باربیدوس، غار هریستون، غار گل حیوانات و غیره ... می باشد.

پروازهای بدون توقف از انگلیس به باربیدوس به طور متوسط 9 ساعت طول می کشد. بندر 13 مایل از فرودگاه بین المللی گرانتلی آدامز فاصله دارد. ترمینال مسافربری مدرن کشتی کروز، طیف گسترده ای از امکانات و خدمات خرید را به مسافرانش ارائه می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.en.wikipedia.org

www.travel.usnews.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.