وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / 10 گرانترین ساعت های لوکس دنیا

10 گرانترین ساعت های لوکس دنیا

10. ساعت Hublot Big Bang
5 میلیون دلار

ساعت بیگ بنگ هوبلو در مجموع دارای 1282 الماس 100 قیراطی می باشد و دارای 6 الماس زمردی که هر یک بیش از 3 قیراط می باشد. این ساعت هدیه ی تولد جی زی بود که بیانسه آن را در سال 2012 به او هدیه داد.


 

9. ساعت Vacheron Constantin 57260
8 میلیون دلار

این ساعت نسبتا پیچیده دارای 57 ویژگی می باشد که بعضی از آن ها مانند زمان سنج دوگانه ی دوزمانه ی عقب گرد همراه با چندین تقویم، بسیار خاص می باشد. این ساعت از 2800 قطعه تشکیل شده و دکمه های فشاری آن درون یک پوشش طلا سفید محصور شده است.


 

8. ساعت Patek Philippe Ref. 1518
11.1 میلیون دلار

در اواخر سال 2016 میلادی این ساعت در حراجی ای به قیمتی بیش از 11 میلیون دلار به فروش رسید. پتر فیلیپ این ساعت را در سال 1941 ساخت  که اولین ساعت مچی در آن سری از ساعت ها بود  که زمان سنج و تقویم دائمی دارد. 


 

7. ساعت Paul Newman Rolex Daytona
17.7 میلیون دلار

این ساعت گران قیمت ترین ساعتی است که تا کنون درحراجی فروخته شده است. این ساعت در ابتدا متعلق به پال نیومن بوده که هدیه ای از طرف همسر او بوده است.


 

6. ساعت Jacob & Co. Billionaire
18 میلیون دلار

این ساعت دارای 260 قیراط الماس برش خورده می باشد. در زیر الماس ها یک پوشش طلای سفید برای خود ساعت وجود دارد.


 

5. ساعت Patek Philippe Supercomplication 
24 میلیون دلار

این ساعت جیبی طلایی توسط پتک فیلیپ برای هنری در سال 1933 ساخته شد. طراحی و ساخت آن 5 سال زمان برد. این ساعت دارای 24 ویژگی از جمله تقویم، زمان طلوع و غروب خورشید و یک تقویم آسمانی از خانه هنری گریوز در خیابان پنچم شهر نیویورک می باشد.


 

4. ساعت Chopard 201-Carat 
25 میلیون دلار

این ساعت خارق العاده از 874 الماس تشکیل شده است. این الماس ها مجموعا 201 قیراط در رنگ های متنوع به کار بسته شده اند. مرکز این ساعت از سه الماس قلبی شکل به رنگ های زرد، صورتی و آبی تشکیل شده است.


 

3. ساعت Breguet No. 160
30 میلیون دلار

این ساعت توسط شخص Breguet برای ملکه ساخته شد و پس از مرگ هر دوی آنها تکمیل شد. در سال 1983 به سرقت رفته اما در سال 2007 کشف شد. نسخه اصلی آن به فروش نرفته است ولی Breguet یک نسخه دقیق آن را در سال 2008 معرفی کرد.


 

2. The Fascination از Graff Diamonds 
40 میلیون دلار

شرکت Graff Diamonds  سازنده ی ساعت The Fascination  می باشد. این ساعت حاوی 152.96 قیراط الماس می باشد. الماس مرکزی آن 33 قیراط است و می توان برای استفاده به عنوان یک حلقه، آن را جدا نمود.


 

1. Hallucination از Graff Diamonds
55 میلیون دلار

 در این ساعت بی نظیر بیش از 110 قیراط الماس استفاده شده است. الماس هایی از رنگ های مختلفی مانند صورتی، زرد، سبز و آبی. طراحی آن با بکارگیری جواهرات و صنایع دستی که بیش از هزاران ساعت صرف آن شده است، توسط خود شخص جان گراف انجام گردیده است.


منابع:

Wpdiamonds.com

Luxhabitat.ae

Lovehappensmag.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.