وبلاگ / برندهای لاکچری / ورساچه هوم

ورساچه هوم

از همان آغاز، جهان خلاق جیانی ورساچه گرایش های متنوعی را شامل می شده است، نه فقط در عرصه مد، بلکه طراح هایی گسترده و در رابطه با حس و هنر زندگی روزانه که آن ها را با شور و شوقی فراوان با همه عرصه های هنرآمیخته می کند از قبیل تئاتر، رقص، نقاشی و مجسمه سازی.

 

 

در همین راستا خلق و توسعه مجموعه هایی شامل محصولات خانه و منازل، در جهت تحقق این علاقه بود. اولین محصولات ورساچه هوم در سال 1992 به عنوان مجموعه ای از منسوجات مورد استفاده در منزل، تولید شدند (ملافه، سفره، بالشت و کوسن)، و به زودی اولین محصولات شاخص این برند شامل سرویس ها و ست های ظروف چینی غذاخوری به بازارعرضه شدند. به تدریج ورساچه هوم همکاری خود را با روزنتال آغاز نمود و نتیجه این همکاری شامل مدوزا، میندره، مارکوپولو، باروکو، روی سولیل، لس ترسورز د لا مر، ل جاردین د ورساچه می باشد.

 

 

این سرویس های غذا خوری تزئینی در حال حاضر به عنوان محصولات کلاسیک این برند پذیرفته شده اند، درست مثل صندلی راحتی وانیتاس که با الهام ازطراحی "پراحساس" صندلی هایی به سبک نئو کلاسیک ساخته شده و به عنوان شاهکار لازم الاجراء برند ورساچه هوم شناخته می شود.

 

 

 

 

طبق اطلاعات وبسایت رسمی ورساچه هوم، در حال حاضر فقط سه فروشگاه این برند در دنیا وجود دارد که در میلان، بیروت و دبی واقع شده اند. با این حال، محصولات ورساچه هوم در مجموعه ام اچ کازا در ایران به مشتریان عرضه می شوند.


منابع:

http://www.versace.com/international/en/world-of-versace/brand/versace-home/

http://www.versacehome.com/interior_design.php?lng=en

http://www.e-interiors.net/eng/scheda-brand.php/brand=versace-home/idbrand=156

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.