وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / بنتلی Flying Spur 2020

بنتلی Flying Spur 2020

بنتلی با عرضه ی Flying Spur 2020، پیشرفته ترین خودروی سدان فول سایز لوکس و اسپرت جهان را به نمایش گذاشت. در این که این خودرو سدان دارای ظاهر و طراحی خارق العاده ای است، هیچ ابهامی وجود ندارد. جلو پنچره ای بزرگ، گرد و مستطیل شکل همراه با چراغ دایره ای و زیورآلات زینتی که به طور کامل در جلوی پنجره تعبیه شده و دو طرف خودرو به چرخ های 22 اینچی مجهز هستند. حتی قسمت عقب هم به صورتی است که با وجود خروجی های بزرگ اگزوز، طراحی آن خارق العاده به نظر برسد. بصورت استاندارد امکانات فراوانی برای انتخاب در نظر گرفته شده یکی از آن ها انتخاب نوع سیستم صوتی می باشد. در حالت استاندارد سیستم صوتی با قدرت 650 وات در نظز گرفته شده است ولی قابلیت ارتقا به سیستم صوتی بنگ و اولوفسن با قدرت 1500 وات و 16 اسپیکر نیز وجود دارد و اگر هنوز فکر می کنید این ارتقا کافی نیست می توانید سیستم صوتی Naim با 19 اسپیکر که دارای پخش مستقیم از صندلی های جلو را هم دارد را در نظر بگیرید. همچنین سیستم دید در شب، پارک خودکار و دوربین دید 360 درجه "چشم عقاب" هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است.
 

 

جعبه دنده ی 8 سرعته ی دبل کلاج این خودرو قدرت را از یک موتور 6 لیتری 12 سیلندر W شکل با توان 626 اسب بخار و 600 نیوتن متر گشتاور، به چرخ ها انتقال می دهد. این خودرو 3.7 ثالنیه نیاز دارد تا به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت این خودرو 331 کیلومتر بر ساعت می باشد. شاسی پیشرفته ی آلومینیومی، سیستم فرمان پذیری الکتریکی چهارچرخ، سیستم چهارچرخ متحرک و سیستم حرکتی "Bentley Dynamic Ride" همگی باعث حرکت و فرمان پذیری دقیق این خودرو می شوند. قیمت این بتنلی از 165.000 یورو شروع شده و انتظار می رود در اوایل سال آینده تحویل داده شود.

 


منابع:

Motorauthority.com

Carwow.co.uk

Designboom.com

Blog.luxnow.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.