وبلاگ / مکان های دیدنی جهان / پارک مینیاتوری مادورودام، هلند

پارک مینیاتوری مادورودام، هلند

"مادورودام" یک پارک کوچک مینیاتوری است که جاذبه گردشگری اصلی شهر لاهه در کشور هلند می باشد. مادورودام از زمان تاسیسش در سال  1331 شمسی تا کنون، یکی از جذاب ترین مکان ها در کشور هلند بوده است که در اصل به عنوان بنای یادبود از جورج مادور، قهرمان ایستادگی و مقاومت، تاسیس شد. این شهرِ مینیاتوری سالانه بیش از نیم میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می کند. 

 

 

 

 

مادورودام مجموعه کاملی از پارک تفریحی، میراث تاریخی و طبیعتی در رده جهانی را شامل می شود. مناظر زیبای این پارک با داشتن بیش از 5500 درخت مینیاتوری و 55000 گل، که در تمامی فصل ها شکوفه می کنند، مشهور می باشند.

 

 

 

 

 

در پارک مادورودام، مدل های مینیاتوری از معروف ترین قلعه های هلندی، پروژه های صنعتی و ساختمان های عمومی وجود دارند که عینا در مقیاس 1:25 ساخته شده اند. بازدیدکنندگان با گردش در این پارک، با تاریخ این کشور و ساختمان های معروفش آشنا می شوند. آن ها همچنین می توانند کانتینر ها را در محل بارکشی بندر مینیاتوری روتردام بر روی کشتی ها قرار دهند، هواپیماها را در فرودگاه اسخیپول به پرواز درآورند و... .

 

 

 

 

 

علاوه بر صفحات دیجیتال، یک گوشی هوشمند شخصی در اختیار هر یک از کاربران قرار می گیرد تا در سراسر پارک استفاده کنند. این دستگاه شامل یک برنامه است که داستان پشت هر شی موجود در پارک را توضیح می دهد.

 

 

 

 

زمین بازی برای بچه ها، دو رستوران و دو فروشگاه برای خرید سوغاتی، از دیگر فضاهای موجود در این پارک هستند.

 

 

 


 

منابع:

www.netherlands-tourism.com

www.holland.com

www.tripadvisor.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.