وبلاگ / اکسسوری لاکچری / باکارات کریستال

باکارات کریستال

باکارات نام برند فرانسوی تولید کننده ظروف و محصولات کریستالی لاکچری می باشد. دفتر مرکزی این برند در شهر باکارات فرانسه واقع شده است. باکارت به دستور لوئی پانزدهم، پادشاه فرانسه تاسیس شد و این شرکت نخستین سفارشات سلطنتی خود را در سال 1823 دریافت نمود. همین موضوع سرآغازی بود برای فصلی طولانی از همکاری باکارات با خانواده های سلطنتی و سران دولت ها در سراسر جهان، تا به امروز.

 

 

 

 

 

 

در کارخانه باکارات، شیشه گران، بلورسازان، حکاکان و تذهیب کاران با سپری نمودن حداقل 15 سال برای آموختن تکنیک ها، کسب نمودن درجه استادکاری و رسیدن به کمال مطلق در زمینه ساخت کریستال، استعداد بی نظیر خود را برای کشف امکانات بی شمار تولید ظروف زیبای کریستالی به کار می برند. برند باکارات دارای 2 موزه در شهرهای باکارات و پاریس است و در مقایسه با دیگر برندهای لوکس فرانسوی، تا به حال بیشترین تعداد جوایز را در زمینه ی صنایع دستی برتر در فرانسه کسب نموده است.

 

 

 

 

 

 

با وجود آن که تمامی تکنیک ها و ظرافت های به کار رفته در ساخت محصولات کریستالی باکارات از قرن ها پیش و به صورت سینه به سینه به استادان بلورگر منتقل شده اند، این هنرمندان در تولید محصولات، همواره نوآوری و ابتکار خویش را نیز به کار می برند. از برشکاری به صورت دستی تا تذهیب و طلاکاری های ظریف و ماهرانه، بلورسازان باکارات با در نظر داشتن سنت ها و با به کارگیری استعداد درخشان خود، به تولید محصولاتی منحصربفرد شامل ظروف، وسایل تزئینی، انواع چراغ ها و محصولات روشنایی و نورپردازی و حتی جواهرات می پردازند.

 

 

 

 

 

 

برند باکارات از طریق همکاری انحصاری با طراحان داخلی و آرشیکت های به نام بین المللی، محصولات خاص خود را در زیباترین و لوکس ترین خانه ها، هتل ها و رستوران ها به کار برده و تجربه ای خاص و جذاب برای ساکنان و مهمانان این مکان ها خلق می کند.

 

 

 

 


 

منابع:

us.baccarat.com

en.wikipedia.org

toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.