وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / بی ام و Vision M Next

بی ام و Vision M Next

بی ام و Vision M چشم اندازی از خودروای است که هیجان بسیاری در طرفداران اتومبیل اسپرت ایجاد کرده است. اگرچه قابلیت رانندگی خودکار بی ام و Vision iNEXT برای تغییر سبک زندگی در وسایل نقلیه ما طراحی شده است، Vision M NEXT نشان می دهد که چگونه پیشرفته ترین فن آوری می تواند تجربه رانندگی را جذاب تر کند. تمرکز طراحی در هر دو مدل، کاملاً روی افراد داخل خودرو می باشد.

 

 

پیشرانه این خودرو هیبریدی است و شباهت زیادی به پیشرانه ی به کار رفته در مدل BMW i8 دارد، ولی با این تفاوت که هیجان انگیز تر از پیشرانه i8 می باشد. خودروی M NEXT از موتور 4 سیلندر توربوشارژ که پشت راننده تبیه شده، بهره می برد. ترکیب آن با موتورهای برقی، قدرت 600 اسب بخار را در اختیار این خودرو قرار می دهد و به آن اجازه می دهد که در مدت 3 ثانیه، از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین BMW Vision M توانایی رسیدن به سرعت 297 کیلومتر بر ساعت را نیز دارد. جالب تراین است که در این خودرو راننده قادر به انتخاب میان حالت های 4 چرخ متحرک (all-wheel drive) و یا 2 چرخ عقب متحرک (rear-wheel drive) است.

 


منابع:

Bmw.com

Bmwblog.com

Engadget.com

Autoblog.com

Motor1.com

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.