وبلاگ / سفرهای لاکچری / پالازو لاکچری ورساچه در دبی

پالازو لاکچری ورساچه در دبی

پالازو ورساچه دردبی جایی است که با استفاده از تضاد غالب، فضای لوکس رویایی را به وجود آورده که همانند رویای آلیس در سرزمین عجایب می باشد. سفید و سیاه، سایه ها و روشنی ها... همه دست به دست هم می دهند تا فضایی دلنشین برای شما فراهم کنند.

 

 

 

 

 

کارگردان هنری ورساچه - دوناتلا ورساچه - شخصا مبلمان و فضای داخلی هر اتاق را، بر اساس تجربیات قبلی خود با اقتباس از اولین هتل پالازو در استرالیا، طراحی کرده است.
این ملک توسط گروه ENSHAA در دبی، که متشکل از متخصصین با تجربه در زمینه تجاری و مسکونی می باشند، توسعه داده شده است.

 

 

 

 

 

این خانه ی باشکوه بین المللی دومین هتل ساخته شده توسط این گروه می باشد، در حالی که اولین هتل این گروه 16 سال پیش در Golden Coast استرالیا ساخته شده است. 
برای نام بردن برخی از امکانات پالازو ورساچه می توان به 4 رستوران،Jazz Bar  (طراحی شده توسط کوئینسی جونز)، 3 استخر، 2 فروشگاه ورساچه، اسپا و مکانی که اولین ورساچه در آن به رسمیت شناخته شد، اشاره کرد.

 

 

 

 

 


ماخذ:

Iwillnotbackpack.com  -   luxedb.com

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.