وبلاگ / طرح و هنر / لرنزو کویین، مجسمه ساز فیگوراتیو

لرنزو کویین، مجسمه ساز فیگوراتیو

"لرنزو کویین" هنرمند ایتالیایی معاصر، متولد سال 1345 می باشد. او از هنرمندان پیشرو در مجسمه سازی فیگوراتیو است که در آثارش از کارهای بزرگانی همچون میکل آنژ، برنینی و رودن الهام گرفته است. نمایشگاه های بین المللی، آثار هنری بزرگ در فضاهای عمومی و قطعات کوچکتر او، بیانگر رغبت و علاقه فراوانش به ارزش های جاودان و احساسات حقیقی می باشند.

 

 

 پل های ساختمان، ایتالیا 

 

لرنزو به آفرینش دوباره دست های انسان به شکل بسیار رسا و تاثیرگذار شهرت دارد. او می گوید: "من می خواهم مجسمه ی آن چیزی را بسازم که سخت ترین و به لحاظ تکنیکی، چالش برانگیزترین بخش بدن انسان است." او معتقد است: "دست ها قدرت بسیاری دارند؛ قدرت عشق ورزی، تنفر داشتن، خلق کردن و نابود کردن" 

 

 دولچه ویتا (زندگی شیرین)، انگلستان 

 

  قان قان، انگلستان 

 

 مالِ من نه مال من، هند 

 

 یک بازی خطرناک، میامی 

 

 این یک بازی نیست، ایتالیا 

 

 

 حمایت، ایتالیا 

 

 پل های ساختمان، ایتالیا 

 

لرنزو کویین در آکادمی هنرهای زیبای آمریکا در نیویورک تحصیل کرد و قصد داشت نقاش سورئالیست شود. اما در سن 21 سالگی، متوجه شد که آینده او در مجسمه سازی است؛ که با انرژی و اصالت او همخوانی بیشتری دارد. 

 

 دست خدا، شانگهای 

 

 هارمونی، لندن 

 

 بازی بس است، ایتالیا 

 

 از دل و جان ببخش، مجموعه خصوصی 

 

 نیروی طبیعت، ایرلند 

 

 نیروی طبیعت 2، شانگهای 

 

 طناب محکم 2، اسپانیا 

 

 عشق، انگلستان 

 

ایده های خلاقانه کویین به سرعت در زندگی نمایان می شدند؛ او می گوید: "ایده ها در کسری از ثانیه الهام می شوند." و با مشاهده انرژی های موجود در هر روزِ زندگی، به سمت مجسمه سازی سوق پیدا می کند. با این حال، اتمام یک پروژه برای نمایش، چندین ماه به طول می انجامد و بایستی معنی روشنی به همراه داشته باشد. کویین معمولا هر اثر را به صورت نوشتار تصور می کند و در نهایت متن های شعر به عنوان بخش جدانشدنی در مجسمه به نمایش در می آیند و تنها به شکل تفسیر باقی نمی مانند. 

 

 دو وجه از طبیعت 

 

 در جست و جوی عشق 

 

 لحظه ها 

 

 کشش 

 

 از هر دستی بدی از همان دست می گیری 

 

آثار کویین در بسیاری از مجموعه های خصوصی در سراسر دنیا به نمایش در می آیند و در طی 20 سال گذشته، نمایشگاه های بین المللی بسیاری از آثار او برپا شده است.

 

 حلقه ی هارمونی 

 

 

 جاذبه زمین 

 

 مرا سرپا حفظ کن 

 

 جامعه ی کنسرو شده 

 

 چهار عشق 


منابع:

www.lorenzoquinn.com

www.halcyongallery.com

www.toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.