وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / فنیر سوپراسپرت: طراحی خاورمیانه با مهندسی آلمان

فنیر سوپراسپرت: طراحی خاورمیانه با مهندسی آلمان

سازندگان خودروی لایکن هایپراسپرت، سوپرخودروی جدیدی با 800 اسب بخار، معرفی کرده اند که قیمتی کمتر از مدل پیشین دارد. نام این خودرو فنیر سوپراسپرت (Fenyr SuperSport) می باشد و از این خودرو در موتور شوی دبی رونمایی شد. W Motors یک شرکت خودروسازی است که در شهر دبی تاسیس شده است و آن را با اولین خودرو این کمپانی (لایکن هایپراسپرت) که در فیلم سریع و خشن حضور داشت نیز می شناسند. در حالی که لایکن بر این اساس طراحی شده تا خودرویی لاکچری باشد و حتی در چراغ های جلوی آن خودرو از الماس استفاده شده است، در طراحی خودروی فنیر تمرکز بر روی عملکرد، قدرت و سرعت می باشد. بدنه این خودرو دست ساز بوده و در آن از الیاف کربن و کامپوزیت گرافن استفاده شده است. طراحی این خودرو بسیار ویژه می باشد. در نظر گرفتن خطوط برجسته و پویا در طراحی این خودرو، موجب پیشرفته تر شدن سیستم آیرودینامیکی آن گردیده است.

 

 

شرکت W Motors از موتور ساخته شده توسط گروه RUF استفاده کرده است و این موتور 3.8 لیتری 6 سیلندر تخت با 2 توربو، توانایی تولید 800 اسب بخار و 980 نیوتن متر گشتاور را دارد. این به معناست که فنیر می تواند در مدت 2.8 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و دارای حداکثر سرعت 400 کیلومتر بر ساعت باشد. به گفته شرکت سازنده ی این خودرو (W Motors) تولید این مدل به 100 عدد محدود شده است که در سال، 25 نمونه از این مدل با قیمت پایه ی 1.4 میلیون دلار، ساخته می شود.

 


منابع:

Wmotors.ae

Newatlas.com

Thesupercarblog.com

Motorauthority.com

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.