وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / بی ام و از خودروی مفهومی خود i4، گرند کوپه الکتریکی رونمایی کرد

بی ام و از خودروی مفهومی خود i4، گرند کوپه الکتریکی رونمایی کرد

خودروی سدان بی ام و i4 که توسط سازنده آلمانی “BMW” در دست ساخت می باشد به عنوان یک کوپه چهار درب به بازار عرضه خواهد شد. i4 پنجمین مدل از خانواده i می باشد که شرکت بی ام و آن را معرفی و زیر مجموعه این سری قرار داده است. این شرکت قصد داشت تا خودروی مفهومی i4 را در نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو به نمایش همگان در آورد ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا، این نمایشگاه لغو و بصورت آنلاین از این مدل رونمایی شد و همچنین اعلام گردید که در سال 2021 تولید خواهد شد. این خودروی مفهومی از روبه رو، دارای ظاهری تهاجمی تر نسبت به مدل های فعلی بی ام و می باشد. خصوصاً جلو پنچره کشیده ی آن که دارای شکاف هایست که تقریباً تا روی زمین امتداد دارد. اما از زاویه عقب، i4 شباهت زیادی با مدل های کنونی این کمپانی دارد.
 

 

 

خودروی مفهومی بی ام و i4 از آخرین پیشرانه الکتریکی نسل پنجم (eDrive) بهره می برد و شامل یک موتور الکتریکی، محفظه شارژ و سیستم های الکتریکی است که همه در یک واحد می باشند. این پیشرانه توان ۵۳۰ اسب بخار را برای این مدل فراهم می کند که به i4 اجازه می دهد تا از سکون در مدت ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و با تست های انجام شده “WLTP” در هر بار شارژ می تواند ۶۰۰ کیلومتر را طی کند. باتری ۸۰ کیلو واتی استفاده شده در این خودرو می تواند در مدت ۳۰ دقیقه به ۸۰ درصد شارژ گردد و با هر ۶ دقیقه شارژ توانایی طی کردن ۱۰۰ کیلومتر را پیدا می کند.

 


منابع:

Bmwusa.com

Theverge.com

Wikipedia.org

Techcrunch.com

Bmwblog.com

Greencarcongress.com

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.