وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / فلایینگ فاکس؛ بزرگترین کشتی تفریحی چارتر دنیا

فلایینگ فاکس؛ بزرگترین کشتی تفریحی چارتر دنیا

"فلایینگ فاکس" بزرگترین ابرکشتی تفریحی و چارتر جهان می باشد که توسط Espen Øino (طراح برنده جایزه) طراحی شده است. این کشتی در سال 2019 توسط Lürssen برای استفاده شخصی ساخته شده اما اکنون با قیمت حدودا هفته ای چهار میلیون دلار اجاره داده می شود. یافتن تعادلی میان خواسته ها و انتظارات کارفرما و آنچه که به لحاظ تکنولوژی امکانپذیر بود، بخش اصلی فرآیند طراحی (که سه سال به طول انجامید) را شکل داد. این کشتی با طول 136 متر و پهنای 22.5 متر، فضای راحت زندگی همراه با طراحی منحصر به فردی هم در داخل و هم در خارج فراهم می کند. فلایینگ فاکس می تواند پذیرای 36 مهمان در عرشه کشتی باشد. طراحی داخلی مدرن و لوکس آن که توسط Mark Berryman صورت گرفته، 11 کابین دارای تراس هایی با چشم انداز دریا برای اقامت شبانه 25 مهمان ارائه می کند.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مالک کشتی مایل بود که مهمانان چارتر بتوانند از انجام هرگونه فعالیتی لذت ببرند بنابراین این کشتی به گونه ای طراحی شده که تمامی نیازهای افراد را پیش بینی می کند. بدین منظور این کشتی از امکاناتی همچون اسپا دو عرشه ای، یک مرکز غواصی حرفه ای، دو سکوی هلی پد برای فرود هلکوپترهای شرکتی، بیمارستان در داخل کشتی، بزرگترین استخر عرضی جهان و البته یک مرکز سرما درمانی (اولین نوع آن که تاکنون بر روی یک کشتی قرار گرفته) برخوردار است. مالک کشتی همچنین از ورزشکاران سابق المپیک و اعضای سابق ارتش انگلیس برای تشکیل گروهی درجه یک به عنوان خدمه استفاده کرده است.  

 

 

 

 

 

 

 

 

با اولین نگاه به نمای بیرونی فیروزه ای رنگ آن، به سرعت وسعت این کشتی شش عرشه ای به چشم می آید. در انتهای کشتی، بلافاصله استخر بی نهایت (تماما شیشه ای) 12 متری توجه شما را به خود جلب می کند. استخر این کشتی که بزرگترین استخر عرضی ساخته شده بر روی کشتی ها می باشد، دیواری مستطیلی دارد و می تواند آب را به دو قسمت تقسیم کند. این قابلیت، امکان این را به مهمانان می دهد که بین آب شیرین و نمکی و یا دماهای مختلف از جوشان تا یخی انتخاب کنند. فلایینگ فاکس بیشتر در دریای مدیترانه گشت و گذار کرده و ترکیه و یونان از جمله مکان های تفریحی مورد علاقه مالک کشتی هستند.  

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.businessinsider.com

www.robbreport.com

www.toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.