وبلاگ / طرح های معماری / مجموعه فور فرانکفورت، آلمان

مجموعه فور فرانکفورت، آلمان

مجموعه "فور فرانکفورت" توسط UNStudio طراحی شده و در یک زمین 16000 مترمربعی در منطقه تجاری و مالی فرانکفورت آلمان واقع شده است. این طرح با مساحت زیر بنای 219000 مترمربع روی زمین، به گونه ای سازمان یافته که خیابان های جدیدی را ایجاد کند و مجموعه سالمی از کار، زندگی، استراحت و تفریح خلق کند که در 24 ساعت شبانه روز دایر باشند. "فور فرانکفورت" متشکل از چند طبقه چندمنظوره در پایین و چهار برج بلند با ارتفاع های مختلف (228 متر، 173 متر، 120 متر و 100 متر) می باشد. به منظور ایجاد خط آسمان متنوع و بهینه سازی میزان نفوذ نور روز، جهت گیری و ارتفاع هر یک از این چهار ساختمان بلند مرتبه متفاوت است.

 

 

 

 

 

طرح UNStudio "شهری برای همه" در دل فرانکفورت ایجاد خواهد کرد. انتظار می رود حداقل 3000 نفر در این محله جدید کار کنند و در حدود 1000 نفر نیز در آنجا زندگی کنند. به غیر از آپارتمان ها و دفاتر اداری، این مجموعه دارای کیترینگ، خرده فروشی، هتل، فروشگاه های محلی، یک زمین بازی برای کودکان و فضاهای ماجراجویانه نیز خواهد بود. مسیرهای اتصالی جدید، معابر و میدان ها باعث زنده شدن منطقه و اتصال آن به مناطق پیاده رو در مرکز شهر می گردند. فضاهای در دسترس عموم از جمله بام سبز برنامه ریزی شده، میدان شهر، رستوران های متعدد و خرده فروشی ها با هدف بهبود کیفیت زمان صرف شده در منطقه تجاری و مالی در نظر گرفته شده اند.

 

 

 

 

 

مجموعه فور فرانکفورت در حال ساخت است و انتظار می رود در سال 2023 پایان یابد. این مجموعه برنده جوایز متعددی از جمله کسب رتبه اول در مسابقه Urban Competition 2016 و رتبه اول در مسابقه Architectural Competition 2016-17 شده است.

 

 

 


منابع:

www.unstudio.com

www.archdaily.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.