وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / 9 خودرو مفهومی و آینده نگر در سال 2020

9 خودرو مفهومی و آینده نگر در سال 2020

Mercedes-Benz Vision AVTR concept

مرسدس - بنز VISION AVTR - خودرویی مفهومی است که نمادی از وسایل نقلیه در آینده دور می باشد. ترجمه نام این مدل "تحول پیشرفته خودرو" می باشد. این خودرو مفهومی کاملاً الکتریکی بوده و از فناوری باتری ارگانیک استفاده می کند که عاری از فلزات و سایر مواد مضر برای محیط زیست می باشد. بیشتر بدانید....

 

 

DS X E-Tense

کمپانی خودرو سازی DS، با طراحی خودروی X E-Tense دیدگاه خود را در مورد شکل ظاهری یک خودرو در سال 2030 ارائه کرده اند. E-Tense از هر نظر که قابل تصور باشد بی نظیر است. این اتومبیل سه تنظیم برای صندلی های خود دارد و صندلی راننده به صورت رو باز است. این در حالیست که صندلی های سرنشینان پوشیده شده اند. قدرت این خودرو از دو موتور مختلف تأمین می شود.

 

 

Aston Martin Lagonda Vision

استون مارتین با ارائه خودروی مفهومی Lagonda Vision، آغازگر یک سری جدید از خودروهای لاکچری بدون آلایندگی است. بر اساس برنامه ریزی انجام شده تولید آن در سال 2021 آغاز می شود. لاگوندا قصد دارد اولین برند خودرو لاکچری بدون آلایندگی در جهان باشد و از آخرین پیشرفتهای الکتریکی همراه با تکنولوژی های رانندگی خودکار، نهایت استفاده را خواهد برد.

 

 

Audi PB-I8 E-TRON

آئودی PB-18 E-Tron می تواند حداکثر سرعت 300 کیلومتر در ساعت را داشته باشد و تنها در 2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. بواسطه یک سیستم رانندگی ابتکاری، به راننده این امکان می دهد تا در هر زمان که بخواهد صندلی خود را از تنظیمات معمولی (حالت دو صندلی) به حالت رانندگی با صندلی مرکزی تغییر دهد.

 

 

Rolls-Royce Vision NEXT 100

خودروی رولز رویس Vision NEXT 100 نگاهی اجمالی به تفسیر این شرکت خودرو سازی از ظاهر لوکس خودرو در آینده است. این خودروی مفهومی، الکتریکی و کاملاً اتوماتیک است و این قابلیت با سلیقه خریداران سنتی رولز رویس (که قبلاً به خودروهای برقی عادت داشته است) متناسب خواهد بود.

 

 

Mercedes Vision EQ Silver Arrow

Vision EQ Silver Arrow یک خودرو نمایشی معمولی نیست، این یک ماشین مفهومی کاملاً کاربردی و قابل راندن است که حداکثر 750 اسب بخار قدرت دارد و در کمتر از دو ثانیه از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. این خودروی مفهومی توسط مرسدس به منظور تجلیل از خودروی اسپرت Silver Arrow متعلق به سال 1937 ساخته شده است. این خودرو پیش درآمد یک خودروی اسپرت جاده ای نمی باشد.

 

 

Jaguar Vision Gt Coupe

جگوار ویژن GT کوپه تمام برقی با الهام از نسل خودرو های مسابقه ای این برند، از ابتدا طراحی و توسعه یافته است. جگوار ادعا می کند این مدل دارای 1877 اسب بخار و 2478 پوند فوت گشتاور بوده و حداکثر سرعت 408 کیلومتر در ساعت دارد. از نظر تئوری می تواند صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در کمتر از 1.65 ثانیه طی نماید.

 

 

Sony Vision-S concept

خودرو Vision-S یک سدان مفهومی کاملاً برقی است که توسط شرکت سونی ساخته شده است. این مدل که در " Consumer Electronics Show" 2020 رونمایی شد، دارای 33 سنسور مختلف در داخل و خارج خودرو، چندین نمایشگر عریض، پخش صدا به صورت 360 درجه و دارای اتصال دائم می باشد.

 

BMW concept i4

بی ام و Concept i4 آغازگر عصر جدید خوردوهای الکتریکی در مدل کوپه این شرکت می باشد. i4 اولین BMW Gran Coupé است که کاملا الکتریکی می باشد و نمونه بی نظیری از چگونگی قرار دادن سیستم حرکت برقی در BMW است. i4 بواسطه مجهز بودن به نسل پنجم سیستم eDrive به ارقام عملکردی خیره کننده ای دست می یابد. بیشتر بدانید....

 


منابع:

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.