وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / مرسدس بنز EQS: کلاس اس آینده

مرسدس بنز EQS: کلاس اس آینده

مرسدس بنز EQS یک سدان لاکچری فول سایز الکتریکی است که در آینده توسط شرکت خودروساز آلمانی مرسدس بنز تولید می شود. این خودرو عضو خانواده EQ بوده که تا سال 2022 شامل 10 مدل خواهد شد. EQS در نمایشگاه بین المللی آلمان در سال 2019 با عنوانMercedes-Benz Vision EQS  ارائه شد و پیش بینی شده است آینده الکتریکی سری لاکچری مرسدس بنز سدان در سال 2021 باشد.

 

 

تعامل میان این خودرو و محیط اطرافش فقط به چراغ های آن محدود نمی شود. جلو پنجره دیجیتال VISION EQS دارای ماتریس نوری متشکل از 188 LED است که روش سطح بالای جدیدی در سیگنالینگ با دقت بالا فراهم می کند. به لطف یک استراتژی هوشمند، VISION EQS مطابق WLTP دارای برد عملیاتی تا 700 کیلومتر می باشد. با فرض شارژ 350 کیلووات، این اتومبیل نمایشی، باتری را به میزان قابل توجهی در کمتر از 20 دقیقه تا 80٪ شارژ می کند. مرسدس EQS با استفاده از یک پلتفرم جدید ساخته خواهد شد که به آن کمک می کند فضای داخلی بیشتری نسبت به کلاس S ارائه دهد. این مدل دارای فناوری جدیدتری نسبت به یک کلاس S می باشد و البته از آن مدل لاکچری تر خواهد بود. این سیستم دارای سه نمایشگر دیجیتال است که در یک داشبورد شیشه ای یک تکه گسترده تعبیه شده اند. این بزرگترین صفحه لمسی است که تا کنون در یک خودروی تولیدی مرسدس نصب شده است. پیش بینی می شود یک جفت موتور الکتریکی، قدرت EQS را تأمین کند که ازاینرو به چهار چرخ متحرک تبدیل می شود. در حالی که رسما قدرت این خودرو تأیید نشده است، خودروی مفهومی Vision EQS دارای 469 اسب بخار قدرت و 560 پوند فوت گشتاور است. مرسدس تخمین می زند که این سدان برقی بزرگ باید بتواند از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در کمتر از 4.5 ثانیه طی کند.

 


منابع:

Mercedes-benz.com

Caranddriver.com

Wikipedia.org

Carwow.co.uk

Daimler.com (1)

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.