وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / مرسدس مایباخ EQS SUV

مرسدس مایباخ EQS SUV

مدل مفهومی مرسدس مایباخ EQS SUV خودروی کاملا برقی است که در مونیخ به نمایش همگان درآمد و تحت نام برند لاکچری مایباخ به فروش خواهد رسید. طرح این مدل مفهومی نشان دهنده دیزاین SUV های مدل EQS همراه با قطعات فوق لوکس و پایدار است که از مشتقات مدل میباخ می باشد.

 

 

کانسپت مایباخ EQS دارای بدنه ای دو رنگ و ترکیبی از Obsidian Black Metallic در قسمت بالا و Zircon Red Metallic در قسمت پایین است. همچنین، ستون ها از جنس کروم می باشد و همچنین بر روی ستون B مارک M تعبیه شده است. این مدل مفهومی مانند نسخه سدان EQS دارای دربهای جلو و عقب اتوماتیک است و با نزدیک شدن به دربها دستگیره ها بیرون آمده و سپس دربها به صورت اتوماتیک باز می شوند. فضای داخلی این خودرو به گونه ای طراحی شده است که تجربه سفرهایی عالی و مجلل ارائه کند. یک گلدان "از دکوراسیون گل های فصلی" و یک خنک کننده یکپارچه برای نوشیدنی ها نیز وجود دارد. مواد سفید و آبی با تنالیته رزگلد تکمیل می شوند. این شرکت پیش بینی می کند که این خودرو توانایی حرکت با برد 373 مایل (600 کیلومتر) را دارد.

 


منابع:

Mercedes-benz.com

Cnet.com

Caranddriver.com

Motor1.com

Autocar.co.uk

Carwow.co.uk

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.