وبلاگ / طرح های معماری / پارک خلیج OCT OH، چین

پارک خلیج OCT OH، چین

ایده دفتر معماری Laguarda.Low Architects برای طراحی این پارک 128 هکتاری، به نمایش گذاشتن رشد منطقه و پیوستن به تجارت و بازرگانی با ارائه امکانات فرهنگی در سطح جهان است. این طرح شامل چهار بخش اصلی است: پارک خرده فروشی ساحلی شرقی و غربی، مرکز تجارت شهری و پارک فرهنگی ساحلی. پارک OCT OH BAY با داشتن 140 هزار مترمربع برای کاربری های مختلف، طبیعت و زندگی شهری را به طور یکپارچه در امتداد ساحل تماشایی منطقه باوان در شهر شنژن به هم پیوند می دهد. پارک OCT OH BAY در فوریه سال 2021 افتتاح شد. 

 

 

 

 

 

 


"پارک خرده فروشی ساحلی غربی" شامل فضاهای سرگرم کننده، امکانات تفریحی و یک مرکز هنرهای نمایشی است که همگی از یک میدان وسیع در فضای باز سرچشمه می گیرند. در کرانه شرقی، یک پارک خرده فروشی چهار طبقه قرار دارد که بخش های مختلف آن با پله های برقی، رمپ هایی با شیب ملایم و پل هایی که لایه لایه در زیر بام های سبز گسترده قرار دارند، به هم متصل شده اند.   

 

 

 

 

 

 

 


"مرکز تجارت شهری" شامل چهار برج اداری همراه با چشم انداز اقیانوس، سه دفتر مرکزی برای شرکت های زیست محیطی، یک ساختمان تجاری و یک هتل است. وجود باغ آسمان و دیوار سبز منحصر به فرد، تجربه ای از یک فضای اداری سالم و زیست محیطی ایجاد می کند و در عین حال استانداردهای پیش گواهی طلایی LEED-ND را برآورده می کند.  

 

 

 


بام های سبز با موج های ملایم، تمامی بخش ها و ساختمان های مجموعه را به هم مرتبط می سازد. زمینِ روف گاردن دارای مناظر متنوعی است که شامل یک باغ گل، یک باغ مجسمه، یک تراس برای اجرا در فضای باز و یک مسیر دوندگی مواج می باشد. در مرکز طبقات پایینی خرده فروشی، یک میدان به پهنای 50 متر قرار دارد که فضایی برای جشن گرفتن است و میزبان رویداد های متنوع، نمایشگاه ها و گردهمایی های اجتماعی خواهد بود.   

 

 

 


منابع:

www.laguardalow.com

www.archdaily.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.