وبلاگ / سفرهای لاکچری / جزیره بورا بورا، تاهیتی

جزیره بورا بورا، تاهیتی

جزیره لوکس بورا بورا در پلی نزی فرانسه، در سمت شمال غربی جزیره تاهیتی قرار گرفته است و در امتداد صخره های مرجانی بیرونی واقع شده است.

بورا بورا یک مقصد گردشگری بین المللی است که به خاطر وجود استراحتگاه های لاکچری بر روی آب خود معروف است. از آنجا که آب اصلی ترین عامل زندگی در جزیره است، تفریح های محبوب آبی شامل غواصی، شنا، گشت و گذار بر روی آب، ماهیگیری، موج سواری، موج سواری با کایت، جت اسکی، و البته غذا دادن به کوسه ها و ماهی ها از بهترین تفریحات این منطقه می باشد. گردشگران همچنین می توانند تجربه جدیدی در پرواز با پاراسل، چتر بازی نمایشی و یا جزیره گردی با هلیکوپتر را داشته باشند. برخی از خانه های ییلاقی روی آب با استخر اختصاصی دارای منظره ای زیبا از تالاب و کوه اتمانو نیز می باشند.

گردشگران می توانند از روستای اصلی Vaitape دیدن کنند و در فروشگاه های محلی خرید کنند و یا در یکی از رستوران های بورا بورا از جمله مای کای بورا بورا غذا بخورند. آنها همچنین می توانند کوه پهیا و اتمانو را از طریق مسیر پیاده روی و یا با تور جیپ سافاری بپیمایند. آب و هوای بورا بورا و جزایر اطراف آن استوایی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


مرجع:

www.tahiti.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.