وبلاگ / سفرهای لاکچری / ساحل آمالفی، ایتالیا

ساحل آمالفی، ایتالیا

 

ساحل آمالفی، بخشی از سواحل شمالی خلیج سالرنو در دریای ترینی واقع در استان سالرنو در جنوب ایتالیا می باشد. آمالفی گویا از پالت نقاشی متولد شده که قصد داشته با استفاده از تناژ رنگ های گرم چشم اندازی پدید آورد تا بازدید کننده را در اولین نگاه غرق خود کند. 

 

 

 

 

این جزیره با وجود صخرهایی خاص و مسیرهای ساحلی ویژه و روستاهای رنگارنگ مناسب ماهیگیری، مکانی محبوب برای گذران اوقات فراقت و تعطیلات می باشد. جاده ساحلی بین شهر بندری سالرنو و سورنتو از ویلاهای مجلل و با شکوه، تاکستان های مطبق و بیشه هایی با شکوفه های لیمو، گذر می کند. رنگ های درخشان گنبدهای مجالیکایی، پرگولاها با گل های کاغذی و میخک، به خانه های سفید تیپیکالی که از دامنه کوه لاتاری تا ساحل دریا امتداد یافته اند، رنگ و جلای خاصی می بخشند. 

 

 

 

 

 

 

 

به طور خلاصه یک چشم انداز کلی به شکل پلکان مارپیچ و کوچه های باریک دو عنصر اصلی این منظر یعنی همان رشته کوه ها و دریا را به هم متصل می کنند. تمامی شهرک های آمالفی با جاده خوش منظر SS, 163 که یکی از زیباترین جاده های اروپا می باشد، به هم متصل می شوند.

 

 

 

 

 


منابع:

www.amalficoast.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.