در 4 اکتبر 2022، عربستان سعودی برنده مناقصه میزبانی بازی های آسیایی زمستانی 2029 در منطقه ای به نام "تروجنا" شد. با پیروی از اصول معماری پایدار، فناوری‌های پیشرفته و طراحی دیجیتالی، استراحتگاه تروینا توسط دفاتر معماری Zaha Hadid، UNStudio، Aedas، LAVA و Bureau Proberts به عنوان بخشی از طرح توسعه Neom طراحی شده است. این شهر به مگا شهر The Line متصل خواهد شد که به عنوان یکی دیگر از اجزای اصلی توسعه Neom در حال ساخت است.

 

 

 

 

 

 

این تفرجگاه که "در تمام طول سال اسکی در فضای باز" در آن برپاست، در حدود 50 کیلومتری ساحل خلیج عقبه و در یک منطقه کوهستانی با کد ارتفاعی 1500 تا 2600 متر ساخته شده است. در این شهر بیابانی 500 میلیارد دلاری که برای تکمیل در سال 2026 برنامه ریزی شده است، تا سال 2045 بالغ بر 9 میلیون نفر ساکن خواهد بود. در مجموع، این طرح توسعه شامل بیش از 3600 اتاق هتل و 2200 خانه خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

پس از ساخت، این مجموعه شامل طیف وسیعی از اقامتگاه‌ها، از جمله واحدهای آپارتمانی، کلبه‌های ییلاقی و عمارت‌ها و همچنین هتل‌هایی است که از استراحتگاه‌های خانوادگی تا تجربه‌های فوق‌العاده لوکس را شامل می‌شود. همچنین فضاهایی برای خرده‌فروشی، سرگرمی و همراه با غذاهای متنوع در نظر گرفته شده است. در کنار طبیعت بکر منطقه، امکاناتی برای اسکی، فعالیت‌های آبی، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری هم در دل کوهستان فراهم شده است.

 

 

 


منابع:

www.dezeen.com

www.designboom.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.