وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / 7 مورد از گران ترین جزایر خصوصی شخصیت های معروف

7 مورد از گران ترین جزایر خصوصی شخصیت های معروف

1. لئناردو دی کاپریو

لئناردو جزیره  خود را در سال 2005 خریداری کرد. این جزیره (Blackadore Caye) نام دارد و حدود 42 هکتار مساحت و 1.5 میلیون دلار قیمت دارد.

 

2. جانی دپ

به گفته ی جانی دپ او در هنگام فیلم برداری اولین قسمت دزدان دریایی عاشق این جزیره شد و از آن پس تصمیم گرفت که ساحل خصوصی خود را داشته باشد. جزیره ی 3.5 میلیون دلاری او (little Halls Pond Cay)  نام دارد.

 

3. سلن دیون

برخلاف دیگر اشخاص معروف، ساحل سلن دیون در منطقه ای استوایی واقع نمی باشد. ساحل او به نام (Ile Gagnon) در رود خانه ی میل ایلز در کبک واقع شده است.

 

4. دیوید کاپرفیلد

شعبده باز معروف دیوید کاپرفیلد نه 1 بلکه 4 جزیره در باهاما دارد. او در مجموع 50 میلیون دلار هزینه صرف کرده است اما فقط جزیره (Musha Cay) به عنوان یک تفریحگاه خصوصی به حساب می آید.

 

5.نیکلاس کیج

بازیگر معروف نیکلاس کیج هنکامی که جزیره 3 میلیون دلاری خود را به نام (Leaf Cay) واقع در باهاما در سال 2006 خریداری کرد، به این جمع پیوست.

 

6. ادی مورفی

در سال 2007 کمدین معروف ادی مورفی جزیره (Long Cay) را به قیمت 15 میلیون دلار خریداری کرد. این جزیره  6.2 هکتاری به عنوان (Rooster Cay) شناخته می شود که فقط 5 دقیقه از Nassau فاصله دارد.

 

7. ریکی مارتین

Livin’ La Vida Loca به این معنی است که خواننده پرتوریکویی معروف ریکی مارتین، جزیره ای برای فرار می خواهد. آهنگ او نشانه این است که ریکی قصد خرید یک جزیره برای خود دارد، برای همین او یک جزیره 6.4 میلیون دلاری در ریو دجانیرو خریداری کرد.


ماخذ:

www.thedailybeast.com  /  most-expensive.com  /  www.boatinternational.com

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.