وبلاگ / طرح های معماری / مرکز هنری فرهنگی نانهای، چین

مرکز هنری فرهنگی نانهای، چین

دفتر معماری MAD از طرح یک مرکز فرهنگی جدید به نام مرکز هنری نانهای با بیش از 59000 متر مربع مساحت، رونمایی کرد. ساخت و ساز قرار است در سال 2024 آغاز شود و انتظار می رود تا سال 2029 تکمیل شود. در طراحی این پروژه از فرهنگ Nanhai الهام گرفته شده است. معماران MAD این طرح را با عناصر ذاتی جنوب گوانگدونگ یعنی دوستانه، فروتن، درون گرا و در عین حال باز و بردبار ادغام کردند.

 

 

 

 

این طرح با چشم انداز اطراف ادغام می شود، شبیه یک موج آب پیوسته همراه با سه ساختمان اصلی که از زیر یک سایبان خورشیدی شناور بیرون می آیند. برآمدگی های بزرگ معماری سنتی جنوب گوانگدونگ و فضای خاکستری که سایه، باران و تهویه را فراهم می کنند، همگی منابع الهام بخش مرکز هنری هستند. این طرح در اطراف بدنه‌های آبی آن متمرکز شده است و یک راهروی بصری ایجاد می‌کند که سه مکان را به هم متصل می‌کند.

 

 

 

 

Grand Theater فضاهای فراگیر از جمله یک سالن اصلی 1500 نفره و یک سالن چند منظوره 600 نفره را گرد هم می‌آورد؛ که هر دو برای پاسخگویی به نیازهای مختلف هنرهای نمایشی پویا، کنفرانس ها و تجربیات طراحی شده اند. موزه ملی آینده میزبان مجموعه‌ای از نمایشگاه‌های جامع است که برای کمک به تقویت جامعه محلی و جهانی دعوت به کاوش، آموزش و اکتشاف می‌کند، در حالی که مرکز ورزشی شامل امکانات تفریحی، سرگرمی و تناسب اندام از جمله استخرهای شنا، بسکتبال و زمین‌های بدمینتون است.

 

 

 

 


منابع:

www.parametric-architecture.com

www.designboom.com

www.arcamlak.ir

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.