وبلاگ / طرح های معماری / نمایشگاه BMW، مونیخ آلمان

نمایشگاه BMW، مونیخ آلمان

BMW Welt یک نمایشگاه چند منظوره از متعلقات BMW AG می باشد که توسط Coop Himmelblau طراحی شده و در شهر مونیخ کشور آلمان قرار دارد. این نمایشگاه  در مجاورت مستقیم با ستاد BMW و پارک المپیا طراحی شده است تا ارائه کننده ی محصولات فعلی BMW باشد.

به نقل از آرشیتکت Prix ، " این ساختمان مانند یک سالن خسته کننده نیست، آن نه تنها یک نوع معبد بلکه یک بازار و یک مرکز ارتباطی و محل ملاقات برای انتقال دانش است".

به واسطه طراحی پانل های خورشیدی به قدرت 800 کیلووات، این ساختمان می تواند با کمترین مصرف انرژی ممکن و با استفاده از منابع طبیعی به کار گرفته شود. BMW Welt  با زمینی به مساحت 25,000 مترمربع و و زیربنایی به مساحت 73,000 متر مربع  از سال 2003 تا 2007 با هزینه 200 میلیون دلار ساخته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منبع:

www.archdaily.com

www.dezeen.com

www.archello.com

en.wikipedia.org

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.