وبلاگ / طرح و هنر / موزه هنرهای دیجیتالی: تیم لب ‘’Borderless’’

موزه هنرهای دیجیتالی: تیم لب ‘’Borderless’’

اگر شما از موزه های هنری، موزه های علوم تلفیقی، نورپردازی های زیبا، موسیقی و یا تاثیر دلنشین تقارن لذت می برید گروه تیم لب موزه هنرهای دیجیتالی خود را با نام "Borderless" واقع در ساختمان "مویر" شهر توکیو، ژاپن به همین موضوع اختصاص داده است. تیم لب یک کنسرسیوم از هنرمندان، برنامه نویسان، مهندسان، انیماتورهای کامپیوتری، ریاضیدانان، معماران و طراحان گرافیکی می باشد.
آنها استعدادهای خود را با یکدیگر آمیخته می کنند تا اثری مرتبط با شگفتی میان زیبایی و خلاقیت با تکنولوژی مورد نیاز خلق کنند. گروه تیم لب دو مجموعه در شهر توکیو به نام های (Borderless) و (Planets) دارد. در این قسمت ما درباره ‘’Borderless’’  که در ساختمان نویر تاسیس شده صحبت می کنیم که 10000 متر مربع فضا به آن اختصاص داده شده و در آن هنر دیجیتالی، همواره در حال تغییر و تعامل با تماشاگران می باشد.

 

 

این موزه مجموعه ای از آثار هنریست که دنیایی بدون حد و مرز را تشکیل می دهد. آثار هنری آزادانه از درون فضا ها، از طریق ارتباطات و روابط با افراد، ارتباط با دیگر آثار، نفوذ و گاهی اوقات همپوشانی با یکدیگر نشات میگیرند. ساخت تجربه ای جدید با دیگران، غرق در هنر بی حد و مرز و کشف جهان با بدن خود، تجربه هایی است که در ‘’Borderless’’ به آن می رسید.
در این مجموعه بزرگ با 520 کامپیوتر و 470 پروژکتور دنیایی خلق شده که تا کنون دیده نشده است.

 


منابع:

teamLab.art

Borderless.teamLab.art

Bemytravelmuse.com

Bestlivingjapan.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.