وبلاگ / طرح های معماری / مجموعه ی فرهنگی هنری تنگه فوجو، چین

مجموعه ی فرهنگی هنری تنگه فوجو، چین

در سال 1392 طرح پیشنهادی دفتر معماری PES-Architects جایزه رتبه اول مسابقه  Invited International Competition برای طراحی "مجموعه ی فرهنگی هنری تنگه فوجو" واقع در کشور چین را کسب کرد.
گل یاسمن گل شهر فوجو می باشد به همین دلیل گلبرگ های شکوفه های یاسمن الهام بخش طراحی این مجموعه بوده است. فولاد، بتن، بامبو، کاشی های سرامیکی سفارشی و لوور از جمله مصالح اولیه ای هستند که دفتر معماری PES-Architects در ساخت پروژه از آن ها استفاده کرده است. آن ها با استفاده از کاشی های سرامیکی سفارشی و لوور ها خطوط منحنی "مجموعه ی فرهنگی هنری تنگه فوجو" را پدید آوردند.
 

 

 

 

 

 

ارائه خدمات تجاری و برگزاری برنامه های خانوادگی سرگرم کننده در کنار برنامه های فرهنگی این مجموعه را به مرکزی مدرن و چندمنظوره تبدیل کرده است. 

 

 

 

این مجموعه فرهنگی هنری با 153000 متر مربع مساحت، دارای فضاها و امکاناتی چون تالار اپرا با ظرفیت 1600 نفر، سالن برگزاری کنسرت با ظرفیت 1000 نفر، آمفی تئاتر چند منظوره، سالن نمایشگاه هنری و مرکز سینمایی می باشد. تمامی فضاها توسط یک کانون فرهنگی و تراس سقفی بزرگ به یکدیگر مرتبط هستند. دسترسی به تراس سقفی از طریق دو رمپ واقع در Jasmine Gardens (باغ های یاسمن) و Central Jasmine Plaza (میدان مرکزی یاسمن) امکان پذیر است. مسیری زیر زمینی این مجموعه را به ایستگاه مترو ارتباط می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

"مجموعه ی فرهنگی هنری فوجو" در مهر ماه سال 1397 افتتاح شد.

 

 


منابع:

www.pesark.com

www.dezeen.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.