وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / 10 گرانترین کشتی تفریحی دنیا

10 گرانترین کشتی تفریحی دنیا

10. السعید
300 میلیون دلار

سازنده ی این کشتی تفریحی لاکچری، گروه لارسن است و مالک آن قابوس ابن سعید السعید، سلطان عمان می باشد. در حال حاضر این کشتی مقام دومین جابجایی سنگین سوپرکشتی ها در جهان و رتبه سوم قدرتمند ترین کشتی با 22127 اسب بخار را دارا می باشد.

 


9.رادیانت
320 میلیون دلار

این کشتی تفریحی لاکچری توسط گروه لورسان در سال 1388 ساخته شده است. این کشتی دارای چند استخر شنا، باشگاه ساحلی، پد فرود هلیکوپتر، اتاق ماساژ، پلت فرم شنا، گاراژ کشتی، سالن سینما، سالن ورزشی و جکوزی می باشد.

 


8. A موتور
323 میلیون دلار
این کشتی تفریحی لاکچری 122 متری را فیلیپ سترک طراحی کرده و گروه ناوال مهندسی آن را انجام داده و در کارخانه ی HDW deep Water  توسط  Blohm + Voss shipyardساخته شده است. امکانات برجسته این کشتی یک اتاق مخفی 'nookie room' برای ملاقات های خصوصی و 3 استخر شنا می باشد.

 


7.سرن
330 میلیون دلار

کشتی تفریحی 134 متری سرن در سال 1390 برای میلیاردر روسی یوری شفلر ساخته شده است. این کشتی در حال حاضر از طریق یک شرکت چارتر با هزینه ی هفته ای 4.25 میلیون دلار اجاره می رود که گرانترین کشتی اجاره ای در جهان است.

 


6.دبی
350 میلیون دلار

کشتی تفریحی دبی توسط جفری بولکیا، پرنس برونی بیش از 10 سال قبل از راه اندازی کشتی در سال 2006 سفارش داده شد. این کشتی زیبا شامل فضاهایی برای آفتاب گرفتن، جکوزی و استخر شنا ساخته شده از کاشی های دست ساز است.

 


5.لونا
500 میلیون دلار

کشتی تفریحی لونا به عنوان گرانترین توافق طلاق در تاریخ حقوقی دادگاه انگلستان قرار دارد. مالک قبلی این کشتی 115 متری، میلیاردر روسی، رومن ابرامویچ بوده که در سال 1393 این کشتی لوکس را به اخمدف، اهل آذربایجان فروخته است.

 


4.توپاز
527 میلیون دلار

کشتی تفریحی توپاز در سال 1391 شروع به کار کرد. مالک آن سرمایه داری از ابوظبی به نام شیخ منصور می باشد. این کشتی تفریحی 147 متر طول دارد و موتور دیزل تویین پیلستیک آن قادر به تولید 7990 اسب بخار می باشد. این قدرت سرعت 22.9 نات را در اختیار کشتی قرار می دهد و همچنین باعث افزایش سرعت تا 25.5 نات می شود.

 


3.آزام
650 میلیون دلار

گروه لورسن، بزرگترین کشتی جهان را با نام آزام به طول 180 متر ساخته است که از سال 1392 فعالیت خود را شروع کرده است. این کشتی متعلق به ریس جمهور امارات متحده ی عربی، شیخ خلیفه می باشد که دارای یک سیستم دفاع موشکی و یک سوییت مستر ضدگلوله می باشد.

 


2. اکلیپس
1.5 میلیارد دلار

میلیاردر روسی، رومن ابرامویچ مالک اکلیپس می باشد. این کشتی با 163 متر طول، دومین کشتی گران قیمت تفریحی دنیا محسوب می شود. این کشتی دارای 25 کابین فوق لوکس، دو استخر شنا، یک سیستم دفاع موشکی و زیردریایی کوچک می باشد.

 


1.هیستوری سوپرم
4.5 میلیارد دلار

و در آخر گران قیمترین کشتی تفریحی دنیا هیستوری سوپرم می باشد. این کشتی 30.5 متری توسط طراح مشهور، استوارت هوگز طراحی شده است که این امر 3 سال به طول انجامید و توسط تاجر مالزیایی به قیمت 4.5 میلیارد دلار خریداری شد. این هزینه صرف استفاده ی 100000 کیلوگرم طلا و پلاتینیم در این کشتی لوکس شده است. در داخل این کشتی مجسمه ای ساخته شده از استخوان تیرکس و قطعات عجیب و غریب دیگر مانند تکه های شهاب سنگ، وجود دارد. همچنین یک بطری لوکس که در آن 18.5 قیرات از نادر ترین الماس های جهان به کار رفته است.

 


منابع:

Msn.com

Beautifullife.info

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.