وبلاگ / برندهای لاکچری / مولتنی اند سی

مولتنی اند سی

از سال 1934 شرکت مولتنی یکی از اصلیترین گروههای صنعتی ایتالیایی در صنعت مبلمان بوده است. امروزه این مجموعه شامل چهار شرکت برجسته می باشد: شرکت مولتنی، یونیفر(مبلکان دفتری)، دادا (مبلمان آشپزخانه) و سیتریو (مبلمان دفتری). 

 

 

روکش صندلی آن ها - با قاب ها و سازه هایی بسیار با دوام - در صورت نیاز جدا شدنی و قابل تمییز کردن می باشند. در نتیجه کیفیت کار آن ها در حدی است که روکش های چوبی ای که توسط این شرکت برای محصولاتشان تولید می شوند، توسط بهترین شرکت های مبلمان سازی به کار برده می شوند.

 

 

الیته که تمرکز این شرکت فقط بر ساخت مبلمان نیست، آنها به خاطر همکاری با طراحان نوآوری مانند پاتریشیا اوکیولا، رادولفو دوردنی، آریک لوی و ... شناخته شده اند. در واقع وسعت خط تولیدشان بود که برای ما بسیار جذاب بود، آن ها عرضه کننده هر محصولی از قبیل انواع کمدها، لوازم دیواری، صندلی ها و تخت ها می باشند. دامنه ی طراحی آن ها به گونه ای است که شما را در خلق یک فضای کاملأ مدرن و عالی یاری می کند.

 

 

 

شرکت مولتنی ارائه دهنده خدمات وابسته به صنعت مبلمان در ایتالیا و بیش از پنجاه کشور جهان و همچنین در ایران می باشد. گروه رواق به صورت رسمی مبلمان و محصولات این شرکت را در ایران عرضه می کند.

 


منابع:

www.hubfurniture.com
www.architonic.com
www.molteni.it

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.