وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / NIO EP9 - سوپرخودروی ساکت

NIO EP9 - سوپرخودروی ساکت

EP9 سوپرخودروی دو نفره تمام الکتریکی است که توسط شرکت NIO تولید شده است. EP9 دارای ویژگی های آیرودینامیکی بسیاری است که به سرعت و بهره وری بالا آن کمک می کند. بدنه ی این خودرو طوری طراحی شده که با حفظ استحکام ساختاری و راندمان آیرودینامیکی، پایداری خود را در فشار 3G حفظ کرده تا بتواند به حداکثر سرعت خود برسد. این سوپرخودرو سریعترین خودروی تولیدی جاده ای است که در پیست “Circuit of the Americas” به صورت کاملا مستقل و بدون راننده رکورد ثبت کرده است و همچنین رکورد سریعترین زمان در این پیست را نیز در اختیار دارد. همچنین شرکت NIO این سوپرخودرو را به پیست “Nurburgring” برده و توانستند رکورد قبلی خود را با اختلاف 20 ثانیه با زمان 6:45:900 بشکنند و رکورد جدیدی را به ثبت برسانند.

 

 

NIO EP9 دارای 4 موتور جداگانه همراه با 4 جعبه دنده می باشد که به این خودرو توان 1 مگاوات که برابر با 1341 اسب بخار می باشد، را می دهد. این خودرو می تواند در مدت زمان 2.7 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت و در مدت 7.1 ثانیه به 200 کیلومتر برساعت برسد. همچنین حداکثر سرعت این خودرو 313 کیلومتر بر ساعت نیز می باشد. EP9 دارای سیستم باتری قابل تعویض می باشد. این باتری در مدت زمان 45 دقیقه شارژ می شود و توانایی طی کردن مسافت 427 کیلومتر را به این خودرو می دهد. پیش بینی می شود که NIO EP9 با ظرفیتی محدود و قیمتی در حدود 1 میلیون دلار تولید شود.

 


منابع:

Nio.com

Automotiveblog.co.uk

Carthrottle.com

Autoexpress.co.uk

Zoomit.ir

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.