وبلاگ / طرح های معماری / موتور استودیو هیوندای گویانگ، کره جنوبی

موتور استودیو هیوندای گویانگ، کره جنوبی

طرح دفتر معماری DMAA برای ساختمان "موتور استودیو هیوندای گویانگ" برند جایزه شد و ساخت آن نیز به اتمام رسیده است. این بنا بزرگترین مرکز فرهنگی برای اتومبیل رانی در کره جنوبی می باشد. طرح این بنا در راستای پاسخگویی به استراتژی "Modern Premium" شرکت هیوندای طراحی شده است که مواردی همچون تکنولوژی، کارایی و عملکرد، طراحی، راحتی و پایداری را در بر می گیرد.  

 

 

 

 

 

 

 

 

این طرح طیف وسیعی از عملکردهای گوناگون از جمله فروش، برند سازی و برنامه های سرگرم کننده برای مشتریان را در کنار مجموعه ای از فضاهای نمایشگاهی گردهم آورده است که تمامی آن ها بر اساس سه عنصر اصلی "منظره طبیعی"، "باغ عمودی" و "آسمانِ طراحی شده" تعریف می شوند. 

 

 

 

 

 

 

 

 

آنچه که این ساختمان را منحصر به فرد نموده است (که در عین حال بزرگترین چالش در طراحی بنا نیز بوده)، فراهم آوردن مجموعه بزرگی از عملکردهای گوناگون (فروش، مرکز برند سازی، پارک تفریحی اتومبیل، فضاهای اداری و خدمات) در یک ساختار واحد می باشد. فضاها با عملکردهای گوناگون در سطوح افقی، یکی بالاتر از دیگری، قرار گرفته اند و از طریق اِلِمان های عمودی طراحی شده، به یکدیگر مرتبط می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 این ساختمان با هدف فراهم آوردن یک مجموعه کامل و یکپارچه جهت تجربه برند هیوندای برای تمامی مشتریان ایجاد شده است. این تجربه به شکل نمادین، افراد را به سفری می برد که در مورد آن خیال پردازی کرده اما هرگز نرفته اند؛ فضایی که قوه تخیل افراد را بر می انگیزد، سفرِ یک ماشین، سفری به درون یک ماشین!

 

 


منابع:

www.dmaa.at

www.designboom.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.