وبلاگ / دیدنی های ایران / تم ‌پارک آبی اوشن، جزیره کیش

تم ‌پارک آبی اوشن، جزیره کیش

تم ‌پارک آبی اوشن به مساحت ۵٬۶ هکتار در ایران، جزیره کیش، با بهره برداری شرکت توسعه گردشگری آبادیس کیش (سهامی خاص)  بنا شده است. این پارک آبی، اولین تم پارک آبی و نیز اولین پارک آبی روبازدر ایران است که بر اساس داستان راز قلعه خورشید طراحی شده است. این مجموعه دارای ۱۳ راید، ۴ استخر شنا  با نام های آبان (استخر بزرگسالان) آبتین (استخر نوجوانان) رابو(جکوزی) دینگو (جکوزی بزرگسالان) و ۱ اسپا می باشد. تمینگ تم ‌پارک آبی اوشن تحت نظارت احمد جعفری نژاد صورت گرفته است که وی از مشاهیر دیزنی (Disney Legend) می باشد. تم‌ پارک آبی اوشن دارای یکی از بلندترین رایدهای منطقه به نام راید پیچالوپ است که ارتفاعی ۲۴ متری دارد.

 

 

 

 

دیگر جاذبه ها و خدمات

در محوطه پارک آبی سوغاتی و لوازم و وسایل شنا ارائه می شود. همچنین، رختکن و سرویس بهداشتی نیز در پارک آبی موجود می باشد. یکی دیگر ویژگی های اوشن اینست که با وجود روباز بودن، روزهای مخصوصی را به بانوان اختصاص داده است تا از محیط و جاذبه های پارک استفاده کنند و حمام آفتاب بگیرند.

پلومریا اسپا

 پلومریا اسپا مرکز ماساژ تم پارک آبی اوشن است.

 

 

 

 

 

 

 

غذا و نوشیدنی

 دو رستوران تم شده در محوطه پارک وجود دارد. زامبو و زیمبو ساندویچ های ویژه سرد و گرم ارائه می کند و چیکو که رستوران اصلی پارک آبی است سالاد، پیش غذا، پیتزا و مرغ سوخاری ارائه می کند. همچنین مهمانان می توانند در نوشاک، فروتیلا، کافیسا و کافه جتسمینا انواع نوشیدنی های سرد را تهیه کنند.

 


ماخذ:

www.oceanwaterpark.com

 

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.