وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / فراری روما، ظرافت و زیبایی ایتالیایی را به فراری برمی گرداند

فراری روما، ظرافت و زیبایی ایتالیایی را به فراری برمی گرداند

شرکت فراری بر این باور است که سوپر خودرو های این کمپانی متقاضیان زیادی دارند. از این رو فراری تصمیم به افزایش تولید و اضافه کردن مدل های جدید نیز گرفته است. فراری روما "جی تی هاردتاپ"، خودروی کوپه جدید این شرکت است که در آن از موتور 8 سیلندری استفاده شده است که نه تنها توانایی تولید بیش از 600 اسب بخار را دارد، بلکه این موتور برنده جایزه نیز شده است. روما پنجمین خودروای است که در سال 2019 توسط فراری معرفی شده است و تا کنون مدل های F8 Tributo، F8 Tributo Spider، 812 GTS، SF90 Stradale توسط این کمپانی معرفی شده اند. فراری روما که به ‌عنوان نمادی از طراحی ایتالیایی ساخته شده است، به دنبال شیوهٔ زندگی بی‌ تفاوت و لذت‌بخشی است که توصیفی از رُم در دهه‌های 50 و 60 میلادی بود. این خودروی موتور وسط که فراری آن را کوپه +2 نامیده است دارای ویژگی هایی همچون طراحی فوق العاده همراه با عملکرد و کارایی بی نظیر می باشد.

 

 

فراری روما بر پایه مدل پورتوفینو می باشد که هر دو در یک ابعاد و از یک موتور 3.9 لیتری 8 سیلندر بهره می برند ولی در مدل روما یک سری تغییرات اساسی نیز اعمال شده است. توان موتور این خودرو 19 اسب افزایش یافته و به 611 اسب بخار رسیده است همچنین از یک جعبه دنده جدید 8 سرعته DCT که در مدل SF90 Stradale استفاده شده، بهره می برد و داخل این خودرو نیز تماما جدید است. این خودرو به 3.4 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و توانایی رسیدن به حداکثر سرعت 316 کیلومتر بر ساعت را دارد. فراری هنوز قیمت گذاری این مدل را اعلام نکرده است اما انتظار نمی رود قیمتی کمتر از حدود 230 هزار دلار داشته باشد.

 


منابع:

Ferrari.com

Topgear.com

Topgear.com

Netcarshow.com

Carbuzz.com

Zoomit.ir

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.