وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / ریماک C Two صفر تا صد را سریع تر از خواندن این تیتر طی می کند!

ریماک C Two صفر تا صد را سریع تر از خواندن این تیتر طی می کند!

ریماک C Two، خودروای نیمه خودران، اسپرت و تمام الکتریکی است که طراحی و تولید آن توسط شرکت کرواسیایی به نام ریماک اتومبیل انجام شده است. این خودرو اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو در سال 2018 به نمایش همگان درآمد و این مدل دومین محصول این کمپانی بعد از مدل Concept One می باشد. این هایپرخودروی تمام الکتریکی قابلیت استفاده هم در پیست و هم در جاده را دارا می باشد. این خودرو همچنین از فناوری های جدید و پیشگامانه ای مانند بدنه فیبرکربن یکپارچه همراه با سقف کربن چسبیده به بدنه، باتری پک یکپارچه و زیربندی عقب کربن بهره می گیرد. پک باتری این هایپرخودرو از نوع (liquid-cooled Lithium Manganese Nickel battery) بوده و با استفاده از فست شارژر می تواند در کمتر از 30 دقیقه تا 80 درصد ظرفیت خود را شارژ نماید و بردی تا مسافت 643 کیلومتر داشته باشد. باتری های این خودرو آنقدر قدرتمند بوده که به موتور های خودرو اجازه ی تولید 1914 اسب بخار و رسیدن به حداکثر سرعت 412 کیلومتر بر ساعت را می دهد. همچنین ریماک C Two فقط به 1.85 ثانیه زمان نیاز دارد تا از سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو می تواند در مدت زمان 4.3 ثانیه از سکون به 161 کیلومتر بر ساعت و فقط طی مدت 11.8 ثانیه به 300 کیلومتر بر ساعت برسد.

 

 

شرکت ریماک تولید C Two را به 150 دستگاه محدود کرده و هم اکنون در حال انجام فرایند های قانونی (Homologation) برای ورود به بازار جهانی است و احتمال می رود که در اوایل سال 2020 تحویل خودرو را به مشتریان آغاز نمایند. ریماک C Two با قیمت پایه 1 میلیون و 795 هزار یورو به بازار عرضه شده که البته 3 هفته بعد از رونمایی تمامی 150 دستگاه به فروش رسیدند. خودروی C Two و خودروی پینین ‌فارینا باتیستا هر دو از یک پلتفرم مشترک بهره برده و هردو در یک کارخانه تولید می شوند.

 


منابع:

Rimac-automobili.com

Wikipedia.org

Netcarshow.com

Hrowen.co.uk

Theverge.com

Carbuzz.com

Digiato.com

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.