وبلاگ / طرح های معماری / مرکز همایش بین المللی، لهستان

مرکز همایش بین المللی، لهستان

طرح معماری "مرکز همایش بین المللی"، توسط دفتر معماری JEMS Architect، مقام اول را در مسابقه بین المللی معماری شهری کسب نمود. مرکز همایش بین المللی (ICC) واقع در شهر کاتوویتس لهستان، یک مرکز مدرن و چند منظوره با محوریت نمایشگاه و کنفرانس است. این ساختمان به عنوان بخشی از منطقه فرهنگی شهر کاتوویتس، در مجاورت سالن ورزش و سرگرمی "Spodek"، موزه Silesian و فیلارمونیک قرار گرفته است. ایده اصلی این بود که با معماری مدرنیته کاتوویتس مرتبط باشد تا همراه با ساختمان Spodek (ساختمانی که جزء بهترین دستاوردهای معماری معاصر لهستان است) یک منطقه تفریحی جذاب ایجاد کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدنه ساختمان یک عمارت ساده مستطیلی می باشد که توسط یک شکاف با شکل نامنظم به دو قسمت تقسیم شده است. دره سبزِ حاصل از آن که پوشیده از چمن است، مسیر تاریخی جاده Bogucice را بازآفرینی می کند. سقفی که به صورت نزولی به سمت زمین پایین آمده، فضای عمومی کاملا جدیدی را به وجود آورده است. نمای ساختمان بخش بندی شده و قسمت بیرونی با شبکه های توری سیاه رنگ (متشکل از ورقه های فلزی برش خورده) پوشیده شده است. رنگ سیاه آن، یادآور معادن زغال سنگ منطقه در گذشته می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

این مرکز برای میزبانی از 15000 مهمان طراحی شده است. در عین حال سالن جادار و چندمنظوره آن می تواند حداکثر تا 8000 مهمان را در خود جای دهد که می توان در صورت نیاز آن را تدارک دید. سالن سخنرانی که مجهز به تجهیزات مدرن می باشد، برای 600 مهمان در نظر گرفته شده است. تمامی 26 اتاق کنفرانس برای برپایی رویدادهای باز یا بسته و با ظرفیت 1200 نفر در دسترس برگزارکنندگان می باشد. تالار ضیافت به راحتی تا 800 مهمان را می تواند در خود جای دهد. مرکز بین المللی همایش همچنین مجهز به اتاق های VIP، یک مرکز تجاری و یک سرسرای مدرن است که تمامی بخش های این مجموعه را به یکدیگر مرتبط می کند. 

 

 

 

 

 

مرکز همایش بین المللی برنده جوایز بسیاری شده است از جمله: جایزه Meeting Planner Power Award در سال 2015 و 2018، جایزه SARP Award در سال 2015، جایزه Grand Prix Architektura Roku Województwa Śląskiego در سال 2015 (معماری سال)، جایزه Bryła Roku در سال 2015 (ساختمان سال)، جایزه TOP Inwestycja Komunalna در سال 2015 و... .

 

 

 

 

 


منابع:

www.jems.pl

www.mckkatowice.pl

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.