وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / تکنومار برای لامبورگینی 63

تکنومار برای لامبورگینی 63

لامبورگینی، برند لاکچری و سازنده خودروهای سوپر اسپرت، با تخصص خود در ساخت موتورهای قدرتمند وارد حوزه جدیدی شده است. لامبورگینی اعلام کرده که یک قایق موتوری سریع السیر لوکس به نام "تکنومار برای لامبورگینی 63" طراحی کرده است. این ماشین جدید با همکاری Italian Sea Group (سازنده قایق های تفریحی اسپرت) ساخته خواهد شد. نام آن برگرفته از سال تاسیس برند فوق العاده لاکچری لامبورگینی (1963) می باشد و در طراحی آن از خودروی Lamborghini Sián FKP 37  الهام گرفته اند. عملکرد، لذت رانندگی، توجه به کیفیت، جزییات و احساسات از جمله ویژگی هایی هستند که با "تکنومار برای لامبورگینی 63" عجین شده اند. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قدرت لازم برای این قایق موتوری لوکس (با طرحی برگرفته از خودروهای سوپر اسپرت) توسط یک جفت موتور 12 سیلندر V شکل با توان 2000 اسب بخار تامین می گردد. حداکثر سرعت این قایق به 60 گره می رسد که در ناوگان تکنومار سریع ترین خواهد بود. ساخت بدنه ای چابک به کمک فیبر کربن، به بالا رفتن سرعت آن کمک کرده و وزن آن را در مجموع به 24 تن رسانده است که "تکنومار برای لامبورگینی 63" را در رده قایق های فوق العاده سبک قرار می دهد. طول این قایق 19/2 متر می باشد و طرح بدنه بیرونی آن اسپرت و آیرودینامیکی است در حالی که فضای داخلی آن دربردارنده جزییاتی است که مستقیما برگرفته از طرح های لامبورگینی می باشد. این ویژگی ها و جزییات شامل تمامی سیستم های کنترل و Navigation، سُکانی که شبیه به فرمان ماشین طراحی شده، صندلی های اسپرت با روکشی از فیبر کربن و دو دکمه استارت (هرکدام برای یک موتور) برای به راه انداختن کشتی، همگی تعبیری دریایی از کابین خلبان می باشند. 

 

 

 

 

فضای داخلی در دو پیکربندی ارائه می شوند و مشتریان با توان مالی بالاتر میتوانند "تکنومار برای لامبورگینی 63" مخصوص خود را خریداری کنند، و همچنین میتوانند رنگ بدنه بیرونی قایق و سکوها را از میان طیف رنگی گسترده ای انتخاب کنند. لامبورگینی اظهار کرده است که اولین قایق تا اوایل سال 2021 با قیمت 3.4 میلیون دلار در دسترس خواهد بود.

 

 

 

 


منابع:

www.lamborghini.com

www.newatlas.com

www.livemint.com

www.toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.