وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / Venatus Evo :لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری

Venatus Evo :لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری

لامبورگینی اوروس که اولین بار در سال 2017 وارد بازار شد، سریعترین SUV تولید شده جهان بود که تاکنون پا به خیابان گذاشته است. خودروی Mansory Venatus براساس لامبورگینی اوروس ساخته شده است. Venatus از یک کیت گسترده شده در بدنه همراه با بال عقب جدید برای یک ظاهر تهاجمی تر برخوردار است. مدل Venatus EVO نسخه به روز شده Venatus است. برنامه ریزی شده بود تا این مدل خاص در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 رونمایی شود اما به دلیل همه گیری COVID-19، از آن به صورت آنلاین رونمایی شد. از ویژگی های آن می توان به گلگیر بزرگتر آن نسبت به اوروس معمولی اشاره کرد. همچنین از فیبر کربن در قسمت هایی مانند side skirts، کاپوت، بال نصب شده بر روی درب عقب، اسپویلر سقف و سپر عقب با دیفیوزر، نیز استفاده شده است. حتی جزئیات کوچک مانند محفظه های آینه های جانبی، نوارهای دور و پنل های ورودی هوا همگی از فیبر کربن ساخته شده و از رنگ سبز نئون در آن استفاده شده است.

 

 

در داخل، قسمت های هیجان انگیر همچنان ادامه دارد چرا که در کابین Venatus از چرم آبی با طرح هایی به رنگ سبز نئون فراوان کار شده است. همچنین از متریال آلکانتارا در برخی قسمت های پوشیده شده با فیبر کربن استفاده شده است. در زیر کاپوت، Venatus از موتور V8 توئین توربو با پکیچ ارتقا یافته P810 بهره می برد. در کنار آن نیز از سیستم مدیریت موتور جدید و مبدل کاتالیزوری با کارایی بالا استفاده شده که باعث می شود Venatus نسبت به لامبورگینی اوروس معمولی قدرت بیشتری تولید کند. خروجی نهایی از 641 اسب بخار (478 کیلووات) به 838 اسب بخار (625 کیلووات) و گشتاور آن از 627 پوند فوت (850 نیوتن متر) به 738 پوند فوت (1000 نیوتن متر) افزایش یافته است.

 


منابع:

Mansory.com (1) (2)

Topspeed.com

Motor1.com

Evo.co.uk

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.