وبلاگ / املاک لاکچری بین المللی / برجهای مرکوری واقع در مالتا، جزیره ای در جنوب اروپا

برجهای مرکوری واقع در مالتا، جزیره ای در جنوب اروپا

خانه مرکوری در سال 1903 در زمینی به مساحت 9500 متر مربع ساخته شده است. گروه معماری زاها حدید طرح هایی از یک برج به ارتفاع 112 متر را که برای Paceville در ساحل شمالی مالت طراحی شده بود، به عنوان بلندترین ساختمان این کشور رونمایی کرده اند. با نوسازی گسترده در ساختار موجود، این مجموعه با آپارتمانهای مسکونی، هتل بوتیک و مجموعه ای از فضاها و امکانات عمومی ادغام خواهد شد.
گروه معماری زاها حدید می گوید: این برج که به شکل دو حجم عمودی در هم تنیده طراحی شده است از فرم و تنظیماتی برخوردار است که بیانگر برنامه های مختلف عملکردی می باشد.
این فرم پیچ و تاب گونه باعث می شود ساختمان در سطح زمین با کل شهر ادغام شود و در عین حال اتاق های هتل دید و منظره بهتری از دریا داشته باشند. پایه و اساس گسترش طبقه همکف این مجموعه، طرح خانه مرکوری در قرن بیستم می باشد. نمای این ساختمان و همچنین فضای داخلی و اصلی آن بازسازی می شوند، تا به فضای ورودی هتل و آپارتمان تبدیل شوند. در کنار برج، یک میدان به همراه آبنما و فضای نشیمن وجود دارد که این میدان توسط یک ساختمان چهار طبقه ای (که شامل کافه و مغازه است) احاطه خواهد شد. همچنین قرار است غرفه کافه دیگری با سقف متحرک و نمای شیشه ای در کنار خانه مرکوری ساخته شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.zaha-hadid.com

www.mercury.com

www.arcrealestate.ir

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.