وبلاگ / طرح های معماری / اسکای سوهو، شانگهای، چین

اسکای سوهو، شانگهای، چین

مجتمع تجاری SKY SOHO، توسط معمار مشهور،  زاها حدید طراحی شده و اولین پروژه معماری او در شانگهای است. این پروژه گسترده شامل ترکیبی جذاب از فضاهای اداری (196،000 مترمربع) و تجاری(23،000 مترمربع) با مساحت کلی 342،500 متر مربع می باشد. این مجتمع در نزدیکی مرکز حمل و نقل هانجیو شانگهای واقع شده است.
بدنه این ساختمان از طریق چهار جزء کشیده که توسط فضای تجاری مارپیچ و یک روبان فلزی ممتد که اطراف  آن ها را فرا می گیرد تعریف شده، به طوری که طرحی همانند یک حرکت خوشنویسانه به وجود می آورد و بسیار قابل توجه است. سادگی طرح این پروژه به وسیله همگرایی پیچیده اجزاء ساختمان در ناحیه میانی آن، با تضادی جذاب مواجه می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منبع:

www.zaha-hadid.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.