وبلاگ / طرح های معماری / برج پوئرتا رفورما، مکزیک

برج پوئرتا رفورما، مکزیک

"برج پوئرتا رِفُرما" اثری از فرناندو رومرو، بلندترین برج در مکزیکو سیتی است. فرم برج منعکس کننده هندسه الماسی شکل و منحصر به فرد سایت پروژه می باشد. برج رفرما متشکل از 73 طبقه و سه حجم است که به عنوان سازه ای برجسته در همسایگی منطقه پوئرتا رفرما در مکزیکو سیتی قرار گرفته است. این برج هم اکنون در حال ساخت است. 

 

 

 

 

 

هریک از بخش های برج، اهداف اقتصادی و برنامه های خاصی را دنبال می کنند. حجم پایینی در پایه برج، اولین شعبه هتل Waldorf Astoria در مکزیکو سیتی را در خود جای داده است. حجم بالایی نیز به فضاهای اداری class-AA و مجموعه منسجمی از دفاتر مرکزی یک گروه تجاری مهم اختصاص یافته است. 

 

 

 

 

 

 

 

طرح ارائه شده برای هتل Waldorf Astoria به مساحت 3700 مترمربع، شامل 300 تا 350 اتاق، سه سالن رقص هریک با ظرفیت 600 نفر برای رویدادهای رسمی، سالن های کنفرانس منعطف، یک رستوران پنج ستاره و همچنین یک کافه، سالن اسپا لوکس، استخر سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام می باشد. تراس واقع در بام یک فضای عمومی روباز منحصر به فرد ایجاد می کند که در آنجا می توان از تماشای چشم اندازهای خارق العاده و بی پایان مناظر شهری مکزیکو سیتی لذت برد.   

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.fr-ee.org

www.skyscrapercity.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.