وبلاگ / طرح های معماری / سامیت وان واندربیلت، نیویورک

سامیت وان واندربیلت، نیویورک

"سامیت وان واندربیلت" جدیدترین سکوی مشاهده نیویورک در بالای برج وان واندربیلت است که به زودی برای عموم افتتاح می شود. این محیط سرگرم کننده که بخش های مختلفی از جمله اسکای باکس، یک آسانسور تمام شیشه ای و یک فضای هنری خاص دارد که می توان در دل آن قدم زد، توسط دفتر معماری Snøhetta طراحی شده و تجربه ای چند حسی برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. این فضای 6000 مترمربعی، در چهار طبقه نزدیک به قله برج وان واندربیلت گسترده شده است و از 21 اکتبر سال جاری در دسترس عموم خواهد بود. 

 

 

 

 

 

 

 

 


"سامیت" گزینه های متنوعی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد تا نیویورک را از یک ارتفاع چشمگیر تجربه کنند. چندین اسکای باکس (جعبه های شیشه ای بر فراز آسمان) به نام Levitation از کالبد ساختمان بیرون زده اند و به بازدیدکنندگان این امکان را می دهند تا بر روی یک طبقه شیشه ای (324 متر بالاتر از سطح زمین) قدم بگذارند. آسانسور تمام شیشه ای، تماشاگران را از سطح تراس تا ارتفاع 364 متری در ساختمان بالا می برد و این نقطه را "مرتفع ترین سکوی تماشا در مرکز شهر منهتن" می کند. 

 

 

 

 

 

 

 


فضای داخلی تماما یک چدیمان هنری به نام Air است که توسط Kenzo Digital طراحی شده و بازدیدکنندگان می توانند درون این فضای هنری قدم بزنند. این پروژه با ترکیبی از صدا، نور پردازی و طراحی های صورت گرفته، محیط پیچیده ای از آینه ها و همجواری عناصر خلق کرده که احساس قرارگیری در یک فضای بی حد و مرز را به بازدیدکنندگان می دهد. جاذبه جدید این مجموعه شامل یک سالن و کافه همراه با یک تراس است که رو به ضلع جنوبی و غربی وان واندربیلت باز می شود.   

 

 

 

 


منابع:

www.archdaily.com

www.dezeen.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.