وبلاگ / طرح های معماری / مرکز هنرهای نمایشی مردم، چین

مرکز هنرهای نمایشی مردم، چین

طرح دفتر معماری Ennead از بین سه بخش مسابقه بین المللی برای طراحی "مرکز بین المللی هنر های نمایشی" در شهر شنژن چین به عنوان برنده انتخاب شد. این پروژه که "مرکز هنرهای نمایشی مردم" نام دارد، بخشی از یک طرح جامع بزرگتر در منطقه futian شهر شنژن خواهد بود. این طرح برنده ترکیبی از خلاقیت، تکنولوژی و طراحی پیچیده است که به طور یکپارچه با بافت شهر ادغام می شود و به ایستگاه جدید مترو و شبکه ای از امکانات عمومی زیرزمینی متصل می گردد.

 

 

 

 

 


این پروژه شامل دو پوسته شبیه به تخم مرغ طلایی است که نمایانگر دوگانگی سنت ها و آینده شهری شنژن می باشد. نمای بنا لایه ای پویا می سازد که بسته به ساعت روز و شرایط آب و هوایی تغییر می کند. فرم های ارگانیک همراه با سیرکولاسیون حرکتی در داخل، یادآور جریان آب در خلیج نزدیک به سایت است. قسمت پایینی ساختمان نیز یک جریان بصری باز ایجاد می کند. 

 

 

 


این مرکز توسط یک لابی با شیشه های تمام قد محصور شده و چشم اندازی بی مانع از شهر و پارک های اطراف ارائه می کند. دو پوسته طلایی دربرگیرنده آتریوم (دهلیز مرکزی) چند طبقه ای، سالن تئاتر Dream Theater و سالن کنسرت Star Concert Hall خواهند بود. این مرکز همچنین دارای اتاق های مختلف تمرین، فضاهایی برای تمرین نمایش، چندین فروشگاه همراه با انواع امکانات عمومی از جمله یک رستوران و یک نمایشگاه خواهد بود.  

 

 


منابع:

www.archdaily.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.