وبلاگ / طرح های معماری / مجموعه "وان بِوِرلی هیلز"، اثری از نورمن فاستر

مجموعه "وان بِوِرلی هیلز"، اثری از نورمن فاستر

دفتر معماری نورمن فاستر از طرح خود برای مجتمع 2 میلیارد دلاری چند منظوره در همسایگی هتل Beverly Hilton رونمایی کرده است. "وان بورلی هیلز" یک اقامتگاه شهری چند منظوره قابل توجه و پویا در دل منطقه مشهور بورلی هیلز می باشد. این سایت 17.5 هکتاری در حال حاضر یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین پروژه های زیست محیطی در ایالات متحده است که در حال اجرا می باشد. "وان بورلی هیلز" به طور یکپارچه هتل Beverly Hilton و Waldorf Astoria Beverly Hills موجود در سایت را ادغام کرده و به یک سایت واحد تبدیل می کند. تغییرات هتل Beverly Hilton در طی این پروژه شامل یک فضای ورودی ماشین و لابی جدید، ارتقای سالن رقص، بازسازی استخر و 36 اتاقک کوچک جدید در کنار استخر خواهد بود. انتظار می رود "وان بورلی هیلز" تا سال 2026 افتتاح گردد.  

 

 

 

 

 

 

وان بورلی هیلز سه ساختمان پایدار و سازگار با محیط زیست به سایت اضافه می کند؛ دو برج مسکونی و یک ساختمان ده طبقه که دارای یک هتل مجلل با 42 سوئیت همراه با یک رستوران عالی و 37 واحد اقامتی می باشد. تمام پروژه توسط یک باغ گیاه شناسی 4.5 هکتاری و در دسترس عموم و یک باغ خصوصی 3.5 هکتاری برای ساکنین مجموعه احاطه خواهد شد. 

 

 

 

 

 

 

دو ساختمان بلند منحنی با 32 و 28 طبقه، بلندترین ساختمان ها در منطقه بورلی هیلز خواهند بود. مساحت اقامتگاه های موجود در آن ها بین 185 تا 1500 مترمربع است و برخی از آن ها حتی دارای استخرهای غوطه ور در تراس ها و دسترسی مستقیم به آسانسور هستند. علاوه بر این، این دو برج مسکونی حریم خصوصی را به حداکثر می رسانند و چشم اندازهای بی مانعی از اقیانوس آرام تا کوه های فرای تابلوی معروف هالیوود هیلز ارائه می کند. 

 

 


منابع:

www.fosterandpartners.com

www.designboom.com

www.urbanize.city

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.