وبلاگ / طرح های معماری / مرکز نوآوری علم و فناوری شنژن-هنگ کنگ، چین

مرکز نوآوری علم و فناوری شنژن-هنگ کنگ، چین

دفتر طراحی Aedas اخیرا برنده مسابقه طراحی برای یک پروژه مهم در Campus of the Cooperation Zone (پردیس منطقه همکاری شنزن) شد. این پروژه یک سایت برجسته در قلب Cooperation Zone را اشغال می کند. مرکز نوآوری علم و فناوری شنژن-هنگ کنگ با مساحت 3870000 متر مربع که در امتداد رودخانه شنژن واقع شده است شامل پردیس شنژن به مساحت 3000000 متر مربع در کرانه شمالی و پردیس هنگ کنگ به مساحت 870000 متر مربع در کرانه جنوبی است.

 

 

 

 

 

این برج شکل درخت چتر چینی را تداعی میکند و با یک زبان معماری منسجم در بافت شهری اطراف ادغام می شود. این مجموعه با مساحت زیربنای 260000 متر مربع که از یک برج اداری نمادین (درجه A)، دو ساختمان مسکونی بلندمرتبه و یک مرکز خرید تشکیل شده است. این مجموعه با هدف ایجاد یک محیط تجاری بین‌المللی که برای کارآفرینی در حوزه تکنولوژی مناسب است، و یک مرکز سبک زندگی پیشرو است که تعادل میان کار و زندگی را ترویج می‌کند، راه اندازی خواهد شد. 

 

 

 

 

این طرح به منظور گسترش فضاهای سبز شهری، مجموعه‌ای منظم از بام های سبز همراه با پوشش گیاهی ایجاد می‌کند، از اینرو ساکنان و کاربران اداری می‌توانند به فضاهای فراغت زیادی دسترسی داشته باشند. یک ورودی مرتفع، طراحی شده مانند یک خانه درختی، پذیرای عابران پیاده از ساختمان ها و مکان های اطراف است. این خانه درختی دو طبقه که با ستون های درختی شکل و از صفحات آلومینیومی نقره ای و شامپاینی و شیشه شفاف ساخته شده است، می تواند به عنوان فضایی خلاقانه برای کاربری های مختلف از جمله کافی شاپ، کتابفروشی و غیره به کار رود.

 


منابع:

www.archello.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.