وبلاگ / طرح های معماری / زمین بازی شناور لی‌لی، فرانسه

زمین بازی شناور لی‌لی، فرانسه

زمین‌بازی LILY یک تجربه حسی جدید و نشاط‌آور در دریاچه مرکزی Futuroscope می باشد که توسط WAO (Wild Architectural Objects) در فرانسه طراحی شده است. جادوی آب، غیرقابل پیش بینی بودن حرکات، شادی بخش بودن حرکات، لحظاتی قوی خلق می کند که در آن احساس بی وزنی، سرخوشی و شگفتی در هم می آمیزند. بازدیدکنندگان می‌توانند به آرامی در امتداد پل‌های مشبک قدم بزنند تا به ترامپولین‌ها برسند و از جایی به جای دیگر برای ادامه سرگرمی حرکت کنند. 

 

 

 

 

 

 

این سازه از پنج شناور غول پیکر تشکیل شده است که به عرشه بزرگی به قطر 40 متر متصل شده اند و محیط آرامش‌بخشی برای پیاده ‌روی فراهم می‌کنند و بازدیدکنندگان را به تفکر در محیط اطراف دعوت می کند. شناورها میزبان ترامپولین‌های کوچک هستند و فضاهای سرگرم‌کننده‌ای را برای پرش افراد یا دراز کشیدن و استراحت عرضه می‌کنند. به طور کلی، این پروژه از 1000 متر مربع بوم، 410 متر مربع مش بافته و 450 متر مکعب هوا تشکیل شده است.

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.archdaily.com

www.outdoordesign.com.au

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.