وبلاگ / طرح های معماری / مجتمع Tora Asa، ژاپن

مجتمع Tora Asa، ژاپن

منطقه تورونامون-آزابودای مجموعه ای از سه آسمان خراش در حال ساخت در توکیو است. ساخت این مجموعه در سال 2019 آغاز شد و انتظار می رود در سال 2023 به پایان برسد. این مجموعه توسط شرکت معماری Pelli Clarke Pelli Architects طراحی شده  و توسط شرکت ساختمان موری در حال ساخت است. برآورد می شود که این پروژه حدود 580 میلیارد ین هزینه داشته باشد. در کنار آسمان خراش‌ها مجموعه ای از ساختمان های کم ارتفاع هستند که به عنوان کوشک سرسبز توسط استودیو Heatherwick طراحی شده است. کانسپت اصلی این طرح ساخت یک "دهکده شهری مدرن" می باشد.

 

 

 

 

 

برج اصلی با ارتفاع 325 متر و 64 طبقه بلندترین ساختمان توکیو خواهد بود. در کنار برج بلندتر با کاربری مختلط، دو برج مسکونی نیز با ارتفاع‌های 263 و 237 متر قرار دارند. مساحت کل این پروژه 860400 متر مربع خواهد بود. در مجموع سه برج این پروژه شامل 213900 متر مربع فضای اداری، 1400 واحد مسکونی، یک هتل، یک مدرسه بین المللی، فروشگاه های خرده فروشی، رستوران ها و امکانات فرهنگی خواهد بود. 

 

 

 


منابع:

www.pcparch.com

www.en.wikipedia.org

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.