وبلاگ / مکان های دیدنی جهان / آبشارهای ایگوآزو، برزیل-آرژانتین

آبشارهای ایگوآزو، برزیل-آرژانتین

آبشارهای ایگوآزو، یکی از آبشارهای جذاب و دیدنی دنیا، در مرز کشورهای برزیل و آرزانتین واقع شده است و از رودخانه ایگوآزو سرچشمه گرفته است. این آبشارها در دل پارک ملی ایگوآزو، بخشی از بزرگترین قسمت باقی مانده از جنگل اطلس در برزیل جنوبی، قرار دارد که دارای طیف وسیعی از تنوع زیستی می باشد.
نیم دایره جلویی آبشار به طول 2700 متر امتداد یافته است که 800 متر از آن در برزیل و 1900 متر دیگر آن در آرژانتین واقع شده است. این آبشارها تشکیل شده از آبشارهایی با طول های بین 150 تا 270 متر می باشد که مقدار آن ها بسته به حجم آب رودخانه متغیر است.
 

 

 

 

این آبشار زیبا، که آن را "ایگوآسو" نیز می نامند، با داشتن امکاناتی چون یک مرکز برای گردشگران، پارکینگ، هتل، رستوران، اتوبوس های داخلی، تورهایی برای بازدیدهای بیشتر، فروشگاه ها، فود کورت و یک مسیر پیاده روی برای دسترسی به آبشار، بستر مناسبی جهت جذب گردشگران فراهم کرده است.
امروزه آبشارهای ایگوآزو با دو عنوان در سایت میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است: "پارک ملی ایگوآزو" در آرژانتین و "پارک ملی ایگوآسو" در برزیل.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.iguazufalls.com

www.visitefoz.com.br

www.brazil.org.za

www.getyourguide.com

www.findingbeyond.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.