وبلاگ / پروژه های برنده جایزه / مسابقه بین المللی طراحی معماری، ملبورن

مسابقه بین المللی طراحی معماری، ملبورن

شرکت بین المللی Beulah، پیشنهاد طراحی مجموعه ای به مساحت 220000 متر مربع با 23000 مترمربع فضای عمومی، واقع در شهر ملبورن، منطقه Southbank، خیابان Cityroad، شماره 118 را ارائه داد که شامل آپارتمان های لوکس، واحدهای تجاری، هتل پنج ستاره، یک مرکز تفریحی، مراکز نمایش تکنولوژی (شامل مرکز تست فناوری و تکنولوژی های بی ام و)، مراکز فروش برندهای جهانی، فضاهای فرهنگی و فضاهای سبز عمومی می باشد.

بعد از یک جستجوی  6ماهه در سطح جهانی، شرکت بین المللی Beuleh به طور رسمی، طراحی آسمان خرش Green Spine (ستون سبز) توسط شرکت “UNStudio” و “Cox Architecture” را به عنوان برنده پروژه 2میلیارد دلاری منطقه Southbank اعلام می نماید. Green Spine، مجموعه ای با ساختار پیچیده و خیره کننده ای از ترکیب دو برج، هر دو با نمای هندسی پیچیده و تراس های شیشه ای می باشد و بلندترین سازه ای است که تا به حال در استرالیا ساخته خواهد شد.

 

آسمان خراش Green Spine، برنده مسابقه

 

 

 

 

حاصل این مسابقه طیف گسترده ای از طراحی های خارق العاده و خارج از عرف و همچنین ایجاد رقابت میان شرکت های چون BIG، OMA، MVRDV، COOP Himmelb و MAD بود. این طرح ها در گالری عکس زیر موجود می باشند.

 

BIG + Fender Katsalidis Architects

 

 

 

MAD + Elenberg Fraser

 

 

 

OMA + Conrad Gargett

 

MVRDV + Woods Bagot

 

 

Coop Himmelb(l)au + Architectus

 


منابع:

www.southbankbybeulah.com

www.archdaily.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.