وبلاگ / برندهای لاکچری / بنتلی هوم

بنتلی هوم

بنتلی، برند بریتانیایی اتوموبیل های لوکس، با همکاری تولید کنندگان مبلمان ایتالیایی، گروه زندگی لوکس        (Luxury Living Group)، اقدام به تولید و ارائه مجموعه های نفیسی از مبلمان خانگی با عنوان "Bentley Home" نموده است. این برند انگلیسی که به خاطر تولید اتوموبیل های لوکس با به کارگیری تکنولوژی و مهندسی پیشرفته و همچنین ویژگی هایی خاص و متمایز شهرت دارد، در طراحی و تولید مجموعه های لوکس مبلمان خود نیز همان ویژگی ها و خصوصیات منحصربفرد را منعکس نموده است.

 

 

 

 

 


مجموعه های مبلمان بنتلی شامل انواع مختلف مبلمان و لوازم خانگی از قبیل تختخواب، مبل و کاناپه، صندلی و... می باشند. این مجموعه های متنوع نمایشگر طراحی های نفیس و منحصر به فرد طراحان بنتلی هوم با پرداخت هایی ظریف و لوکس هستند. در واقع مواد مورد استفاده در کل کلکسیون های مبلمان این برند شامل چرم، لاک و جلاء، فلز و شیشه، همراه با کیفیت متمایز هر یک از محصولات، بازتابی هستند از عملکرد شاخص برند بنتلی و پایبندی آن به استفاده از عناصر لوکس در محصولاتش.

 

 

 

 

 


طراحان مبلمان بنتلی هوم با الهام از مجموعه اتوموبیل های بنتلی و طراحی هنرمندانه آن ها، از پالتی با رنگ های طبیعی در مجموعه مبلمان ها استفاده می نمایند. این پالت با ترکیب رنگ های شکلاتی و قهوه ایِ کنیاکی با رنگ های بنفش، قرمز، آبی و حتی آجری، همگی با تُناژهای تیره، به وجود می آید و از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات شمرده می شود.

 

 

 

 

 


همچنین، چوب و فلز مواد اصلی مورد استفاده برای ساخت قاب ها و چارچوب ها می باشند در حالی که پشم، کشمیر، ابریشم و چرم برای روکش ها، بالشتک ها و پارچه های رومبلی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

 

 

تمام محصولات و کلکسیون های جذاب و لوکس بنتلی هوم در ایتالیا ساخته شده و به صورت انحصاری در شوروم های Luxury Living Group واقع در شهرهای لندن، پاریس، میلان، لس آنجلس، میامی و نیویورک سیتی ارائه می گردند به طوری که این محصولات، سبک زندگی لوکس را وارد بعد جدیدی می سازند.

 

 

 

 

 


منابع:

www.bentleymotors.com

www.luxurylivinggroup.com

www.homecrux.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.