وبلاگ / طرح و هنر / جدیدترین آثار هنری منتخب از گروه "تیم لب"

جدیدترین آثار هنری منتخب از گروه "تیم لب"

استودیو هنری teamLab (تاسیس شده در سال 1379 شمسی) یک مجموعه هنری بین المللی و گروهی میان رشته ای از متخصصان حوزه های مختلف از جمله هنرمندان، برنامه نویسان، مهندسین، انیماتورهای CG، ریاضیدانان و آرشیتکت هایی است که با همکاری و مشارکت یکدیگر به دنبال راهبرد تلاقی میان هنر، علم و دنیای طبیعی هستند. حضور چنین طیف گسترده ای از افراد حرفه ای و متخصص در teamLab سبب شده است که اعضای مجموعه خود را "فوق تکنولوژیست" بنامند. 

شهرت این مجموعه در درجه اول به دلیل آثار پیچیده در ایسنتالیشن هایشان (چیدمان های هنری) می باشد که در آن ها بازدیدکنندگان را وادار به مشارکت با قطعات می کنند و مخاطبان را در دنیای کاملا جدیدی قرار می دهند تا در آن به ماجراجویی و کندوکاو بپردازند. با این کار، اینستالیشن های گروه teamLab رفتار انسان در عصر اطلاعات پر هرج و مرج را مورد بررسی قرار می دهد و طرح های نوآورانه ای را برای توسعه اجتماعی پیشنهاد می دهد. teamLab برای مخاطبین فرصتی را فراهم می کند تا در کارهای هنری مشارکت کنند و بخشی از آن شوند. این گروه تاکنون نمایشگاه ها، اینستالیشن ها و موزه های دیجیتالی بسیاری را در سراسر جهان برپا کرده اند.  

استودیو هنری teamLab (مستقر در توکیو) برنده جوایز بسیاری شده است. از جمله: جایزه TANC Asia Prize در سال 2015، تقدیر شده در Prix Ars Electronica در سال 2014، جایزه Unity Awards در سال 2013، برنده Lava Virtual ReVolution در سال 2012، برنده The 14th Japan Media Arts Festival در سال 2011 و...
 

جدیدترین آثار هنری منتخب:

 

  • جنگلی که خدایان در آن زندگی می کنند، ژاپن
     

 

 

 


 

  • میکروسکوپ ها، شانگهای
     

 

 

 


 

  • بوم نور دیجیتال در هتل مارینا سند، سنگاپور
     

 

 


 

  • زندگی خودمختارِ طنین انداز بر روی آب و درختان طنین انداز، سنگاپور
     

 

 


 

  • جنگلی از چراغ های طنین انداز، توکیو

 

 


 

  • گل ماه رستوران ساگایا گینزا، توکیو

​​​​​​​​​​​​​​

 

 


 

  • دنیایی از ذرات آب در حوض، موزه تانک شانگهای، چین​​​​​​​

​​​​​​​

 

 


 

​​​​​​​

 

 


 

منابع:

www.teamlab.art

www.widewalls.ch

www.martinbrownecontemporary.com

www.toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.