وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / تسلا رودستر: سریع ترین ماشین دنیا

تسلا رودستر: سریع ترین ماشین دنیا

تسلا در آخرین لحظات از رویداد خود که در 26 آبان 1396 برگزار شد با رونمایی از نسخه ی 2020 رودستر خود همه را غافلگیر کرد. از زمانی که تسلا در حال کار بر روی خودروی رودستر بعدی این شرکت بوده مدت زیادی گذشته است اما نتیجه آن ارائه ظاهری خاص و نادر شده است.

تسلا رودستر را می توان نتیجه ی تمامی وعده های این کمپانی درباره ی سرعت و عملکرد و کارایی دانست که بهای آن 200 هزار دلار می باشد.

کارایی وعده داده شده توسط تسلا شامل اعداد شگفت آوری است: این مدل برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت از حالت سکون فقط به 1.9 ثانیه نیاز دارد و مدت زمان نیاز برای طی کردن مسافت 400 متر، 8.9 ثانیه می باشد. همچنین این خودرو می تواند به سرعتی بیشتر از 400 کیلومتر بر ساعت برسد. ظرفیت باطری این خودرو 200 کیلو وات بر ساعت است که مسافت 992 کیلومتر را پوشش می دهد.

 

.


منابع:

Consumerreports.org

Tesla.com

Wikipedia.org

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.