وبلاگ / پروژه های برنده جایزه / مجتمع مسکونی زعفرانیه طراحی شده توسط دفتر معماری چلنج استودیو

مجتمع مسکونی زعفرانیه طراحی شده توسط دفتر معماری چلنج استودیو

"مجتمع مسکونی زعفرانیه" که توسط دفتر معماری "چلنج استودیو" طراحی شده است، برنده جایزه "Architizer A+ Award" سال 2018 می باشد. سایت قرارگیری این پروژه مسکونی در زعفرانیه تهران است که در یکی از بلندترین ارتفاعات شهری واقع شده است و دارای دیدی وسیع از شهر تهران می باشد. 
ایده و هدف طراحی این مجتمع مسکونی، ایجاد ارتباطی منسجم میان ساختار و محیط پیرامون بود. از آنجایی که فضای سبز پیرامون در جبهه شرقی سایت قرار دارد، پروژه به دو بخش غربی و شرقی تقسیم شده است. بخش غربی به جنوب تغیر مکان یافته است تا تمام بخش ها به هر دو منظر طبیعی و شهری دسترسی داشته باشند. 
طرح چلنج استودیو برای پاسخ سریع به نیاز "توجه و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها در جهت ایجاد تاثیر مثبت بر زندگی روزمره"، برنده هر دو جایزه "هیات داوران" و "منتخب مردمی" شده است. طرح پیشنهادی چلنج استودیو همچنین در بخش پروژه های آینده و طراحی های خلاقانه جایزه معماری آسیا سال 2018 "(2A Asia Architecture Award (2AAA" انتخاب شده است.
 

 

 

 

 


منابع:

www.archdaily.com

www.challengearchitecturestudio.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.